StanBremer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Airpods garantie

Hoi,

eind mei 2019 heb ik AirPods gekocht bij Vodafone. Helaas ben ik mijn aankoopbon kwijt en mijn AirPods zijn stuk gegaan, het geluid is erg slecht en de bass is weg. Ik vraag me af of ik nog garantie heb, ik heb het afschrift en het serienummer wel. Kan ik hier alsnog mee terug naar de winkel?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @StanBremer 
Dat is natuurlijk heel vervelend. Als je het idee hebt dat ze niet goed meer werken dan kan je het best langs de Vodafone winkel gaan. Je hebt 1 jaar garantie op je AirPods en het kan zijn dat ze je aankoop terug kunnen vinden in de winkel. 

Maar probeer zelf eens eerst te resetten. Misschien komt het dan weer in orde. 

Het resetten van je AirPods werkt als volgt:

  1. Houd de knop aan de buitenkant van het AirPods-doosje minstens 15 seconden ingedrukt.
  2. Wacht tot het lampje aan de binnenkant oranje gaat knipperen en daarna wit.
  3. Verbind je AirPods opnieuw met de iPhone.
  4. Eventueel moet je ook de dubbeltik-acties opnieuw instellen.


Als het niet is gelukt, probeer de winkel. Het liefst waar je deze hebt gekocht! Mocht er een Apple winkel in de buurt zijn, ga daar anders eens langs. Succes in ieder geval. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @StanBremer 
Dat is natuurlijk heel vervelend. Als je het idee hebt dat ze niet goed meer werken dan kan je het best langs de Vodafone winkel gaan. Je hebt 1 jaar garantie op je AirPods en het kan zijn dat ze je aankoop terug kunnen vinden in de winkel. 

Maar probeer zelf eens eerst te resetten. Misschien komt het dan weer in orde. 

Het resetten van je AirPods werkt als volgt:

  1. Houd de knop aan de buitenkant van het AirPods-doosje minstens 15 seconden ingedrukt.
  2. Wacht tot het lampje aan de binnenkant oranje gaat knipperen en daarna wit.
  3. Verbind je AirPods opnieuw met de iPhone.
  4. Eventueel moet je ook de dubbeltik-acties opnieuw instellen.


Als het niet is gelukt, probeer de winkel. Het liefst waar je deze hebt gekocht! Mocht er een Apple winkel in de buurt zijn, ga daar anders eens langs. Succes in ieder geval. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het kunnen oplossen met het resetten van de AirPods @StanBremer? Of moet je alsnog langs een winkel gaan? De winkel kan eventueel de pakbon er ook bij pakken voor je. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het met de reset kunnen verhelpen @StanBremer?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic