leoh

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alle recente gesprekken terug te luisteren op mijn voicemail.

Iemand een idee hoe het mogelijk is dat al mijn gevoerde telefoongesprekken automatisch op mijn voicemail op worden geslagen?
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi leoh !

Wat vreemd! Dat heb ik niet eerder gehoord. Betreft het echt letterlijk gevoerde gesprekken die na afsluiten opgeslagen worden op de voicemail of bedoel je dat de gesprekken automatisch doorgeschakeld worden naar de voicemail voordat je ze kunt beantwoorden? Heb je wel gewoon bereik van ons netwerk in deze gevallen?
In My Vodafone kun je je voicemailinstellingen in ieder geval aanpassen. Zou je eens willen checken hoe je voicemail daar ingesteld staat?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen antwoord volgt zal het topic binnenkort gesloten worden leoh.
leoh
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Sharon,,
Mijn telefoongesprekken bleken te worden doorgeschakeld naar de voicemail van een ander 06 nummer. Dat is door de technische dienst van Vodafone zelf geconstateerd. (routeringsgegevens van de sms'jes)
Ik wil graag weten hoe dit mogelijk is geweest. Deze persoon had namelijk hierdoor toegang tot vertrouwelijke gesprekken en gegevens zonder mijn toestemming.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit kunnen wij helaas vanuit hier niet controleren leoh
Wij hebben geen inzicht in systemen en klantgegevens. Je kunt hiervoor het beste bellen met onze klantenservice. Zij kunnen het onderzoek inzien en eventueel navragen voor je bij de technische dienst.
Daarom zal ik ook het topic sluiten omdat wij hierin niks kunnen betekenen via de Community.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic