1
Vraag
2
Reacties
OlgaKruize

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alleen noodoproepen mogelijk

Hallo, Mijn zoon heeft een huwai p8 met een prepaid kaart. we krijgen geen verbinding met netwerk waardoor we nieuw beltegoed niet kunnen opwaarderen.
Bij instellingen staat het wfinetwerk wel aan maar telefoon geeft aan alleen maar noodoproepen.
Sim kaart is er al uitgehaald en opnieuw erin, werkt niet..

graag hulp op advies.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi OlgaKruize
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je de SIMkaart al in een ander toestel gedaan om te proberen of die het daar wel in doet? Probeer anders ook even met de prepaid simkaart om handmatig het netwerk te veranderen en terug te zetten naar Vodafone NL.



Daarnaast, ben je zeker dat je simkaart al niet is verlopen? Onderstaande gewoon alleen ter info:

Je moet je nummer in 6 maanden tijd een keer gebruiken om te bellen, sms'en, internet gebruik en/of op te waarderen.

Wat gebeurd er als ik mijn nummer 6 maanden niet gebruik?
Dan kun je je tegoed 3 maanden niet gebruiken. Je bent de eerste 2 maanden wel nog bereikbaar. Dit is niet veranderd. Waardeer je in die 3 maanden op? Dan blijven je nummer en het tegoed gewoon van jou. Als je niet opwaardeert, sluiten we je nummer af en vervalt je tegoed. Gebruik dus minimaal 1x per 6 maanden je tegoed. Dan weten we dat jouw nummer in de lucht moet blijven.



Wat je het beste kan doen is via de klantenservice van Vodafone even vragen of je nummer nog wel actief is. Als dit het geval is, vraag of je deze nog kan uploaden met geld om weer te gebruiken. Je krijgt van hun wel het antwoord en dan weet je het zeker. Je kunt ook eventueel via hier een chat starten of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi OlgaKruize
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je de SIMkaart al in een ander toestel gedaan om te proberen of die het daar wel in doet? Probeer anders ook even met de prepaid simkaart om handmatig het netwerk te veranderen en terug te zetten naar Vodafone NL.



Daarnaast, ben je zeker dat je simkaart al niet is verlopen? Onderstaande gewoon alleen ter info:

Je moet je nummer in 6 maanden tijd een keer gebruiken om te bellen, sms'en, internet gebruik en/of op te waarderen.

Wat gebeurd er als ik mijn nummer 6 maanden niet gebruik?
Dan kun je je tegoed 3 maanden niet gebruiken. Je bent de eerste 2 maanden wel nog bereikbaar. Dit is niet veranderd. Waardeer je in die 3 maanden op? Dan blijven je nummer en het tegoed gewoon van jou. Als je niet opwaardeert, sluiten we je nummer af en vervalt je tegoed. Gebruik dus minimaal 1x per 6 maanden je tegoed. Dan weten we dat jouw nummer in de lucht moet blijven.



Wat je het beste kan doen is via de klantenservice van Vodafone even vragen of je nummer nog wel actief is. Als dit het geval is, vraag of je deze nog kan uploaden met geld om weer te gebruiken. Je krijgt van hun wel het antwoord en dan weet je het zeker. Je kunt ook eventueel via hier een chat starten of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's OlgaKruize? Hebben zij je kunnen vertellen wat er aan de hand is?
OlgaKruize
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sim kaart was inderdaad verlopen! we vragen een nieuwe aan. bedankt voor hte meedenken
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan OlgaKruize
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic