Marvin knops

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alleen noodoproepen

Ik heb sinds vanochtend mijn telefoon terug van mijn schermreparatie. Ik had eerst mijn sim eerst in een sony gedaan maar sinds daarnet heb ik hem weer in mijn huawei p20 pro maar ik krijg alleen oproepen in mijn beeld in plaats van vodafone nl wat moet ik doen
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Marvin knops
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zou het kunnen dat je in huis slecht ontvangst hebt? Zie namelijk dat je over WiFi gaat met 4G, althans, daar lijkt het op. Als je er mee naar buiten gaat, wat gebeurd er dan?

Je kan ook eens proberen handmatig je netwerk instellingen naar een andere provider zetten en dan weer terug naar Vodafone. Of even op vliegtuigmodus en dan terug online.

Probeer het even en mocht het niet lukken, bel de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze hem voor je resetten. In jou geval kan je ze het best een chat sturen door hier een chat te starten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels al gelukt Marvin knops?
Of heb je nog contact opgenomen met mijn collega's?

Mocht het nog niet verholpen zijn, kun je de volgende stappen doorlopen:
Allereerst dient natuurlijk mobiele data aan te staan en raad ik aan om het toestel eens opnieuw op te starten.
Daarnaast mag je ook 4G aanzetten.

Mocht het dan nog niet werken, dan raad ik je aan om een kruistest te doen. Bij een kruistest gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel.
Hiermee sluit je uit of het bij het toestel ligt of bij de simkaart etc.
Een kruistest kun je altijd in een Vodafone winkel doen, mocht je geen extra toestel in je omgeving hebben. Mijn collega's helpen je graag verder. Tevens kun je dan ook een simwissel doen.

Je kan de dekking controleren op werkzaamheden en storingen checken via: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml of eens de stappen doorlopen op onze Network Check http://voda.fo/ne/3ugam
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic