Vraag

Alles in 1 wereld

  • 16 september 2019
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Waarom worden er kosten berekend voor alles in 1 wereld terwijl ik deze niet gebruik. Tevens heb ik hem al meerdere malen uitgezet maar blijft hij actief in mijn contract.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Michel de Groodt
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is wel heel vervelend. Normaal gezien zou je deze gewoon via je My Vodafone uit moeten kunnen zetten. Alles in 1 wereld staat wel aan maar volgens mij doet deze niets. Deze hebben bijvoorbaat aangezet, mocht je buiten de EU komen. Maar als je deze uit wil zetten dan moet deze gewoon uit zijn en niet weer aan komen.

Mocht het nu niet lukken via de My Vodafone app en ook niet via je browser, dan zou ik de klantenservice van Vodafone bellen of een chat te starten. Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je verder helpen.
Succes.
Reputatie 6
Hoi @Michel de Groodt,

De Alles in 1 Wereld staat standaard geactiveerd maar kost niks, totdat je mobiele telefoon verbinding maakt met een netwerk buiten Europa. Dus eigenlijk is het een dienst, want als de BloX niet geactiveerd staat en je maakt gebruik van het buitenlands netwerk, zijn de kosten hoger.
Alles in 1 staat uit maar is toch gefactureerd. De klanten service heeft mij goed geholpen en een credit gemaakt voor het bedrag
Reputatie 6
Goed om te horen dat een fout meteen gecorrigeerd is @Michel de Groodt,. Kan ik bij deze dan ook het topic sluiten?
Graag
Reputatie 6
Topic gesloten.