Gerard Anthonio

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alles in 1 wereld Bundel

Ik heb de bundel alles in 1 wereld aanstaan. Toch krijg ik een verbruik buiten mijn bundel in de app van €54 te zien. hoe kan dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Gerard Anthonio

Welkom op de Community!
Het screenshot laat je databundel en minuten in Nederland zien en eventuele kosten buiten de bundel.
Ik kan vanuit hier niet achterhalen waarom er kosten buiten de bundel zijn berekend.
Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken mijn directe collega's met je mee.

Alles in 1 Wereld en Alles in 1 Wereld XL, voor de internationale reiziger, zijn BloX die je gebruikt buiten de EU. Je krijg een dagbundel met minuten, sms'jes en MB's. En je betaalt alleen wanneer je de bundel gebruikt. Dus je hoeft de bundel niet telkens aan of uit te zetten.

  • De bundel start op het moment dat je de bundel aanzet in My Vodafone. Is dit bijvoorbeeld om 13:00 uur 's middags? Dan kun je deze bundel de rest van de dag (t/m 23:59 uur Nederlandse tijd) gebruiken.
  • De bundel vervalt om 00.00 uur Nederlandse tijd.
  • Zorg ervoor dat de optie 'Roaming' aan staat op je toestel. Anders kun je de bundel niet gebruiken.
  • Gebruik je de BloX een dag niet? Dan betaal je 'm ook niet. Wel zo eerlijk. Let er wel op dat je de BloX ook activeert op het moment dat je buiten de EU een telefoongesprek aanneemt of als je smartphone automatisch software update, synchroniseert of je een app notificatie ontvangt.
  • BloX écht niet meer nodig? Dan zet je 'm gewoon weer uit.
  • Je kunt bellen, sms'en en internetten met deze bundels in de landen die vallen onder 'Rest van de wereld'.
Voor € 5 krijg je 30 MB, 30 belminuten en 30 sms'jes. En je kunt 30 minuten gebeld worden zonder extra kosten, ongeacht waarvandaan je gebeld wordt.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Gerard Anthonio

Welkom op de Community!
Het screenshot laat je databundel en minuten in Nederland zien en eventuele kosten buiten de bundel.
Ik kan vanuit hier niet achterhalen waarom er kosten buiten de bundel zijn berekend.
Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken mijn directe collega's met je mee.

Alles in 1 Wereld en Alles in 1 Wereld XL, voor de internationale reiziger, zijn BloX die je gebruikt buiten de EU. Je krijg een dagbundel met minuten, sms'jes en MB's. En je betaalt alleen wanneer je de bundel gebruikt. Dus je hoeft de bundel niet telkens aan of uit te zetten.

  • De bundel start op het moment dat je de bundel aanzet in My Vodafone. Is dit bijvoorbeeld om 13:00 uur 's middags? Dan kun je deze bundel de rest van de dag (t/m 23:59 uur Nederlandse tijd) gebruiken.
  • De bundel vervalt om 00.00 uur Nederlandse tijd.
  • Zorg ervoor dat de optie 'Roaming' aan staat op je toestel. Anders kun je de bundel niet gebruiken.
  • Gebruik je de BloX een dag niet? Dan betaal je 'm ook niet. Wel zo eerlijk. Let er wel op dat je de BloX ook activeert op het moment dat je buiten de EU een telefoongesprek aanneemt of als je smartphone automatisch software update, synchroniseert of je een app notificatie ontvangt.
  • BloX écht niet meer nodig? Dan zet je 'm gewoon weer uit.
  • Je kunt bellen, sms'en en internetten met deze bundels in de landen die vallen onder 'Rest van de wereld'.
Voor € 5 krijg je 30 MB, 30 belminuten en 30 sms'jes. En je kunt 30 minuten gebeld worden zonder extra kosten, ongeacht waarvandaan je gebeld wordt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de uitleg van Energieboy duidelijk Gerard Anthonio ?
Gerard Anthonio
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zou een SMS waarschuwing bij 80% krijgen en 100%. Helaas deze niet ontvangen!!!!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Gerard Anthonio
Dat is vervelend, je hebt helemaal geen smsje gehad dat je bundel bijna leeg was?
Het gaat om de bundel, dat we het over hetzelfde smsje hebben 🙂

Kan het misschien zijn dat je je sms waarschuwingen uit hebt staat in je My Vodafone?
Ik zou anders toch even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of anders door een chat te starten. Wellicht dat er iets fout staat in het systeem en dat ze je een reset kunnen geven.

Succes en laat nog even weten wat daaruit is gekomen.
Gerard Anthonio
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb inmiddels contact gehad met Vodafone. We zijn samen tot een passende oplossing gekomen, blij dat het zo opgelost wordt. Zodra ik de factuur met het bedrag ontvangen heb zal ik contact opnemen met Vodafone. Ze zullen er voor zorgen dat het bedrag dat te veel berekend is gecrediteerd word.

Ik heb SMS berichten altijd aanstaan dus daar lag het niet aan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Fijn om te horen Gerard Anthonio! Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic