Sandor Hövel

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Als ik aan het bellen ben, en Wi-Fi bellen schakelt in, hoor ik niks meer.

Hoi,
Ik ben momenteel op vakantie in Biddinghuizen in het subtropische Nederland, maar hier is m'n netwerk ontvangst echt waardeloos, ik heb echt amper signaal. Nu moest ik vanmiddag even bellen, wat al heel moeizaam ging, omdat ik sigbaal had wat 30 jaar geleden waarschijnlijk normaal was, toen ging dat Wi-Fo bellen aan, en ineens hoorde ik helemaal niks meer. Hoe kan ik dit oplossen? Want ik heb hier een verschrikkelijk slecht ontvangst, en Wi-Fi bellen werkt dus ook slecht, heb wel goede Wi-Fi hier.
Mijn exacte locatie is Europarc Zuiderzee.


Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sandor Hövel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een geweldige plek om vakantie te vieren, toch? Zeker met dit mooie weer. Heerlijk hoor, geniet ervan!

Wel vervelend dat je daar geen bereik hebt. Heb je al op deze pagina gekeken, https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml, of daar goed bereik is? Het lijkt me toch wel dat het in Biddinghuizen goed moet zijn.

Nu heb ik niet zoveel verstand van zendmasten maar misschien hebben die ook wel last van de hitte? Weersomstandigheden is namelijk van groot belang, dus ik weet niet of dit daar ook mee te maken heeft.

Als het nu allemaal niet lukt, neem contact op met de klantenservice van Vodafone. Als het niet lukt om te bellen dan kan je ook een chat starten.

Om te zien of je toestel het aan kan met 4G over WiFi, kan je hier vinden: https://forum.vodafone.nl/netwerkvragen-4/bellen-over-wifi-en-4g-volte-vowifi-274646

Succes en laat nog even weten hoe het verkoop is. Laat je vakantie er niet door verpesten hoor. Eindelijk mooi weer, geniet er van ??

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sandor Hövel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een geweldige plek om vakantie te vieren, toch? Zeker met dit mooie weer. Heerlijk hoor, geniet ervan!

Wel vervelend dat je daar geen bereik hebt. Heb je al op deze pagina gekeken, https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml, of daar goed bereik is? Het lijkt me toch wel dat het in Biddinghuizen goed moet zijn.

Nu heb ik niet zoveel verstand van zendmasten maar misschien hebben die ook wel last van de hitte? Weersomstandigheden is namelijk van groot belang, dus ik weet niet of dit daar ook mee te maken heeft.

Als het nu allemaal niet lukt, neem contact op met de klantenservice van Vodafone. Als het niet lukt om te bellen dan kan je ook een chat starten.

Om te zien of je toestel het aan kan met 4G over WiFi, kan je hier vinden: https://forum.vodafone.nl/netwerkvragen-4/bellen-over-wifi-en-4g-volte-vowifi-274646

Succes en laat nog even weten hoe het verkoop is. Laat je vakantie er niet door verpesten hoor. Eindelijk mooi weer, geniet er van ??
Sandor Hövel
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Energieboy ik heb met de livechat al contact gehad. Het kwam erop meer dat het gewoon dikke vette pech is.
Ik kan niet eens bellen hier, ik vindt het belachelijk.
En daar betaal je dan zoveel voor. Het is dat hier wel super Wi-Fi is, dat ik niet afgezonderd wordt. Maar hoe is dit op te lossen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Echt vreemd en dan te bedenken dat er dit weekend ook nog een groot evenement is. Hmm, ik kan je echt niet helpen. Wie weet een van de moderatoren?
Sandor Hövel
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Energieboy het gekke is zelfs, de livechat zei dat de dekking in Biddinghuizen uitstekend is, maar is echt niks van te merken. Gewoon slechter dan dit kan niet. Marc- Sharon Steven weten jullie misschien een oplossing?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Heb je al eens je eigen SIMkaart in een ander toestel gedaan? Misschien ligt het wel aan je SIMkaart of toestel? Ik zou eens een SIM swap doen, kijk dan eens wat je krijgt.
Sandor Hövel
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Energieboy dat is al een keer gedaan, maakte niks uit qua bereik.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hmmz, ik raad je aan om de Network check te doorlopen. Hierdoor kan er via My Vodafone een onderzoek aangemaakt worden Sandor Hövel
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels de network check doorlopen Sandor Hövel?
Sandor Hövel
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Steven nee, eigenlijk niet. Ben ook sinds vanmiddag weer thuis en hier gewoon vol bereik.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic