Beantwoord

Android Pie update Samsung Galaxy S9

• 27 december 2018
  • 146 reacties
  • 6843 Bekeken

Toon eerste bericht

146 reacties

Reputatie 2
Badge +3
nope weder niet ,ik denk dat ze gewoon eind van de maand doen rond de 23ste zoals de andere updates .ik heb geen zin om te flashen dus maar wachten ,maar ales ie begin volgende maand er nog niet is dan we .fuck it vodafone.
blij dat ik dit keer maar een jaar contract heb .misschien toch na kpn ,
Reputatie 7
Badge +17
Gras is altijd groener bij de buren 😉
Reputatie 2
Badge +3
Dat klopt ze hebben kunstgras
Begin hier ook ongeduldig te worden .. men vriend heeft em 3 weken geleden al kunnen downloaden en installeren .. we hebben beide de s9plus echter die van hem is van KPN.. had ik nu toch maar geluisterd.. les voor de volgende keer wanneer ik kan verlengen ūüėČ
Reputatie 7
Badge +17
Begin hier ook ongeduldig te worden .. men vriend heeft em 3 weken geleden al kunnen downloaden en installeren .. we hebben beide de s9plus echter die van hem is van KPN.. had ik nu toch maar geluisterd.. les voor de volgende keer wanneer ik kan verlengen ūüėČ
Dan heeft je vriend een unbranded en jij een branded toestel.
Daar is gewoon niets aan te doen. Volgende keer beter op letten of een SIM only abonnement nemen en een toestel los kopen. Dat is altijd beter en wel een uitgaven in 1x maar eigenlijk net zo als je elke maand geld weg zet voor een jaar later voor een nieuw toestel. Dan heb je nooit meer problemen met dit soort dingen.
Reputatie 2
Badge +3
Denk dat Vodafone heeft gewacht op de beveiligingpatch van januari .dus alles in 1 keer ,kan ik me wel iets bij voorstellen.
😀
Reputatie 7
Badge +17
Ik begrijp iedereen wel hoor, het is gewoon vervelend.
Maar als je dit allemaal niet wilt, koop dan los je toestel en een los SIM Only abonnement.
Doe ik al jaren en daar gaat perfect en elke maand leg ik extra geld weg, wat ik normaal zou uitgeven voor een toestel bij een abonnement, en twee jaar later kan ik weer een los toestel kopen met een los SIM Only abonnement.

Echt hoor, het kost je niets meer en niets minder. Alleen discipline om het geld op een spaarrekening te zetten en er niet aan te komen. Dan heb je altijd een juiste update en nooit meer het gezeur dat er geen update op tijd is. Nogmaals, ik begrijp de mensen wel die het nu niet zo hebben. Maar wie weet is het een TIP?

Daarnaast al die registraties bij het BKR als je een toestel hebt boven een bepaalde prijs. Je koopt er moeilijker een huis door of een auto en een lening krijgen is dan ook soms erg lastig. Dus zelf sparen en uitgeven heeft meer voordelen :)

** zijn nu gelijk veel lezers die het natuurlijk niet met me eens zijn, maar dat mag 😜 **
Reputatie 2
Badge +3
Ik begrijp iedereen wel hoor, het is gewoon vervelend.
Maar als je dit allemaal niet wilt, koop dan los je toestel en een los SIM Only abonnement.
Doe ik al jaren en daar gaat perfect en elke maand leg ik extra geld weg, wat ik normaal zou uitgeven voor een toestel bij een abonnement, en twee jaar later kan ik weer een los toestel kopen met een los SIM Only abonnement.

Echt hoor, het kost je niets meer en niets minder. Alleen discipline om het geld op een spaarrekening te zetten en er niet aan te komen. Dan heb je altijd een juiste update en nooit meer het gezeur dat er geen update op tijd is. Nogmaals, ik begrijp de mensen wel die het nu niet zo hebben. Maar wie weet is het een TIP?

Daarnaast al die registraties bij het BKR als je een toestel hebt boven een bepaalde prijs. Je koopt er moeilijker een huis door of een auto en een lening krijgen is dan ook soms erg lastig. Dus zelf sparen en uitgeven heeft meer voordelen :)

** zijn nu gelijk veel lezers die het natuurlijk niet met me eens zijn, maar dat mag 😜 **

Ik heb een los toestel met abbo genomen bij vodafone .de reden simpel ,Bij belsimpel kreeg ik niet het juiste nederlandse toestel .dus ivm updates heb ik het toestel bij vodafone gekocht met 1 jaar abbo . kreeg ik ook nog een speaker erbij .die bij belsimpel niet bij kreeg ivm met de aktie van samsung . ik heb wel degelijk rond gekeken ik was bij vodafone wel duurder uit .maar ging er vanuit dat ie net als me iphone 4s S5 s7edge unbranded was .Helaas dit gebeurt me geen tweede keer .
De software wordt op dit moment uitvoerig getest. Op dit moment is er nog geen data bekend. Mocht ik een data weten dan zal ik dit zeer zeker communiceren.
Reputatie 2
Badge +3
De software wordt op dit moment uitvoerig getest. Op dit moment is er nog geen data bekend. Mocht ik een data weten dan zal ik dit zeer zeker communiceren.
Bedankt voor de Update😉
Vanochtend mijn S9 geflasht met de nieuwste PHN firmware van Samfirmwares, met beveiligingspatch van 1 Jan 2019. Eerst een backup met Smart Switch gemaakt. Was eigenlijk zo gepiept en nu heb ik dus Pie op mijn S9. Draait goed, geen issues.Nachtmodus is een welkome toevoeging. Ik heb een schone installatie gedaan en daarna via Smart Switch mijn instellingen e.d. terug gezet.Ik wilde eenn screenshot toevoegen maar dat lukt helaas niet, sorry.

Badge +1
Hallo even een vraag ik heb een brandend telefoon maar gewoon sim only bij vodafone iemand enig idee hoe dit kan?
Reputatie 2
Badge +3
Vanochtend mijn S9 geflasht met de nieuwste PHN firmware van Samfirmwares, met beveiligingspatch van 1 Jan 2019. Eerst een backup met Smart Switch gemaakt. Was eigenlijk zo gepiept en nu heb ik dus Pie op mijn S9. Draait goed, geen issues.Nachtmodus is een welkome toevoeging. Ik heb een schone installatie gedaan en daarna via Smart Switch mijn instellingen e.d. terug gezet.Ik wilde eenn screenshot toevoegen maar dat lukt helaas niet, sorry.

Dat heb ik een paat keer gedaan met me s5, totdat ik heractiveringsvergrendeling aan had laten staan . dan moet je na samsung toe.😪 nu kan ik deze niet terug vinden op me s7 en s9 maar ik twijfel.
Ik heb er nog nooit last van gehad, en ik heb al Samsung S vanaf nummer 1. Altijd al met Odin gewerkt. En eerst de originele firmware als backup gedownload. Is nog altijd goed gegaan. Nu hoef ik niet weer op Vodafone te wachten
@Glenn123 Waarschijnlijk heb je bij je vorige abonnement een toestel gehad via ons. Dit kan ee nbranded telefoon zijn geweest.
Ik heb ook wel een unbranded toestel via Vodafone gehad, mijn S7 bijvoorbeeld. Daarom keek ik er van op dat de S9 branded was. Ik heb altijd toestellen via Vodafone gehad.
Er zijn van bepaalde merken zowel branded als unbranded toestellen. Bij het uitgeven van toestellen wordt er niet op gelet of een toestel branded of unbranded is.
Maar dan maakt het toch niet uit of je er een originele firmware van Samsung op zet, er zit nog steeds een Vodafone SIM kaart in. Ik zit nog steeds bij Vodafone en de Vodafone app werkt ook gewoon..
Reputatie 2
Badge +3
Wat zijn nu de echte voordelen van een branded ten opzichte van unbranded. vroeger zag je nog logo`s er op .
bijvoorbeeld op het toestel of met opstarten . Dan had ik hem zeker terug gestuurd . Maar nu zie ik alleen bij de Samsung browser, Wat Vodafone favorieten staan ,die zijn direct gewist, En bij opstarten of ik Vodafone apps wou installeren niet dus .alleen de my Vodafone via google play. Dus wat doet Vodafone nog meer met de software . 🤔
Het heeft te maken met de apps zoals Vodafone Start, My Vodafone etc. Daarnaast heeft het ook te maken met bijvoorbeeld bellen over Wi-FI/4G etc. @redo2015
Reputatie 2
Badge +3
Het heeft te maken met de apps zoals Vodafone Start, My Vodafone etc. Daarnaast heeft het ook te maken met bijvoorbeeld bellen over Wi-FI/4G etc. @redo2015

Kijk de is wel interessant bellen over wifi ,ik heb namelijk een nog SignaalPlus ergens tussen andere niet gebruikte spullen liggen. (die je bewaard want je weet maar nooit, en nooit meer gaat gebruiken ) om dat het bereik (bij mij thuis binnen ) slecht is . maar met wifi bellen is dat wel opgelost . Vodafone start geen idee wat het .niet geaccepteerd met opstarten , de eerste keer 😁.
Badge +1
@Glenn123 Waarschijnlijk heb je bij je vorige abonnement een toestel gehad via ons. Dit kan ee nbranded telefoon zijn geweest.
Dit is mijn eerste abbonement bij vodafone heb het toestel gewoon losgekocht dus vind het raar dat ik een brandend telefoon heb zeer tevreden over vodafone alleen 1 minpuntje de updates duren gewoon wat langer
Reputatie 7
Badge +17
Waar heb je dan het toestel gekocht @Glenn123 ?
Badge +1
Waar heb je dan het toestel gekocht @Glenn123 ?
Telecombinatie
En met welke provider is dit geweest? Is het namelijk een andere provider geweest dan Vodafone, dan kun je geen branded vanuit ons hebben. Waarschijnlijk heb je dan een branded vanuit die provider @Glenn123

Reageer