Beantwoord

Android Pie update Samsung Galaxy S9

• 27 december 2018
  • 146 reacties
  • 6843 Bekeken

Toon eerste bericht

146 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Grappig zeg, kende die hele site niet.
Waarschijnlijk verkopen die dan dus ook zulke toestellen omdat die goedkoper zijn voor de verkoop?
Het is maar idee hoor, wil niet zeggen dat het zo is. Misschien zou je eens aan hun kunnen vragen hoe dat nu zit.
Beste Vodafone,

Kunnen jullie mij dan vertellen wat het verschil is tussen een branded en een unbranded toestel?

Ik heb een los toestel gekocht (NIET via vodafone) en ik heb een SIM-Only abo bij Vodafone. Echter bij controle van mijn toestel blijkt dat het om een branded toestel gaat ............ Klopt volgens mij niet helemaal als ik een toestel los koop.
Reputatie 2
Badge +3
Beste Vodafone,

Kunnen jullie mij dan vertellen wat het verschil is tussen een branded en een unbranded toestel?

Ik heb een los toestel gekocht (NIET via vodafone) en ik heb een SIM-Only abo bij Vodafone. Echter bij controle van mijn toestel blijkt dat het om een branded toestel gaat ............ Klopt volgens mij niet helemaal als ik een toestel los koop.

Staat op de vorige pagina @Dennis1673
Reputatie 7
Badge +17
Beste Vodafone,

Ligt eraan waar je hem koopt.
Als jij een toestel koopt die duidelijk ergens anders goedkoper is dan is het altijd goed om te vragen wat voor toestel het is
Heb ondertussen PHN er al opgezet draait als een zonnetje en als je eventueel de Vodafone App wil gaan gebruiken download je die gewoon uit play store, waar zit de moeilijkheid hier in Vodafone.
Zelf Kenia en Iran hebben de update al uitgerold waarom duurt het bij Vodafone dan zo lang Vodafone is eigenlijk de laatste provider die hem uitrolt, ben verder een tevreden gebruiker alleen het update beleid van Vodafone loopt aardig achter op de rest.
Reputatie 2
Badge +3
Heb ondertussen PHN er al opgezet draait als een zonnetje en als je eventueel de Vodafone App wil gaan gebruiken download je die gewoon uit play store, waar zit de moeilijkheid hier in Vodafone.
Zelf Kenia en Iran hebben de update al uitgerold waarom duurt het bij Vodafone dan zo lang Vodafone is eigenlijk de laatste provider die hem uitrolt, ben verder een tevreden gebruiker alleen het update beleid van Vodafone loopt aardig achter op de rest.

Dat is niet helemaal waar sinds vannacht heeft samsung hem wereldwijd uitgebracht.
Achteraf wacht ik toch liever zodat de eerste bugs eruit zijn😀

Dat is niet helemaal waar sinds vannacht heeft samsung hem wereldwijd uitgebracht.
Achteraf wacht ik toch liever zodat de eerste bugs eruit zijn😀

Dan is het toch waar dan is Vodafone toch de laatste in de rij en tot op de dag van vandaag nog geen uitrol van Pie bij Vodafone. Bugs er uithalen! sinds de dag dat android al uit is heb je bugs helemaal vrij krijg je ze toch niet, als je geen bugs hebt hoef je ook niet telkens een update uit te brengen voor verbeteringen toch??????????.
Reputatie 2
Badge +3
Ala ik kijk wanneer Vodafone de updates uitbrengt., Is dat meestal rond de 23 zal nu ook wel zo wezen .
Badge
Goed, ben weer een week verder sinds mn eerste reactie, en ik ben er nu wel klaar mee.
En ja dan komen eikels als Energieboy mij natuurlijk vertellen dat het mn eigen schuld is. Dat ik veel goedkoper uit was toen ik m'n telefoon voorbestelde bij Vodafone. Dat ik gewoon een hebberige lul ben. Zal ook nog wel zeggen dat híj nergens last van heeft. Dat hij het wel goed heeft geregeld dus niet snapt waar ik me dan druk om maak. En dan LIEGT onze vriend de moderator, die geen enkel contact met het update team gehad heeft omdat hij maar een achterlijke forum-moderator is en het update team zich belangrijk voelt, die liegt dan weer dat 'ze er nog steeds mee bezig zijn'. Joh, ze zijn nog niet eens begonnen. Die hebben gedacht, dat komt na de vakantie wel eens even. En wat 'dat' dan is. Een stap toevoegen in de eerste opstart procedure en jullie spyware apps toevoegen, man, man, man wat een werk. Ze zullen jullie programmeurs bij NASA wel missen. Sodemieter toch op met het gelul. Ik heb geen cent bespaard op mn telefoon, er wordt geen hol uitgevoerd en degenen die dit hele proces verdedigen zijn geen knip voor de neus waard.

Oja, en aangezien de autoriteit consument en markt al lang heeft vastgesteld dat het langdurig én tijdig updaten van toestellen deel uit maakt van de waarde en dat info daarover dus bij de aanschaf moet worden verstrekt, heb ik daar ook maar even een klacht ingediend mbt het moedwillig niet vermelden van deze excessieve wachttijd. Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen, is zo gebeurd.
Reputatie 2
Badge +3
Zit wel wat in
@thelonious graag wil ik je wijzen op de huisregels van de Community en op je taalgebruik. Daarnaast is het niet nodig om verwijten te maken en users uit te maken voor eikels.. Ik snap dat je zit te wachten op de update.
Zodra er een update is, zal ik dit hier ook aangeven.
Badge
@thelonious graag wil ik je wijzen op de huisregels van de Community en op je taalgebruik. Daarnaast is het niet nodig om verwijten te maken en users uit te maken voor eikels.. Ik snap dat je zit te wachten op de update.
Zodra er een update is, zal ik dit hier ook aangeven.

Mijn Nederige excuses @Steven ik heb de slechte eigenschap om mensen die zich als **** gedragen ook **** te noemen. Zal het proberen te vermijden. Nu we elkaar toch spreken... de quote in je handtekening is nooit gezegd door DaVinci, ironisch genoeg is de werkelijke quote:
  • Where there is most feeling, there is the greatest martyrdom.
  • Waar het meeste gevoel is, is de grootste marteldood
Haal je het even weg? Het is heel moeilijk om mensen niet van leugens te betichten als zelfs hun handtekening liegt namelijk. (Zie http://quoteinvestigator.com/ en http://www.wikiquote.org/)
Laten we het hier ontopic houden @thelonious en mijn handtekening hier buiten laten.
Badge
Laten we het hier ontopic houden @thelonious en mijn handtekening hier buiten laten.

Helemaal goed @Steven doen we dat. Jij schrijft het te melden zodra er een update is. Maar zodra de update er is zien wij dat allemaal op onze telefoons en hebben we er weinig meer aan. Nu jij intensief contact hebt met het update team neem ik aan dat je kan aankondigen wanneer de update komt, dat zou een daadwerkelijke meerwaarde zijn. Zelf durf ik er heel wat om te verwedden dat wij hier allemaal al lang de update hebben en jij dan pas een berichtje plaatst 'hij is nu beschikbaar', maar ik ben zoals je weet veel te negatief ingesteld. Dus mijn vraag: hoe ver van te voren denk je de update te kunnen aankondigen, twee dagen? drie dagen? een week?
Ik heb helaas nog geen exacte datum hiervoor @thelonious, zodra ik deze heb of een richtlijn dan laat ik dit weten.
Reputatie 2
Badge +3
Geduld is een schone zaak
Badge
Geduld is een schone zaak

Klopt, en consumenten oplichten is een strafrechtelijke zaak
Reputatie 2
Badge +3
Oplichting.? Ben ik het niet mee eens. Nee ik werk niet bij Vodafone. Ja ik wacht ook op de update.
Reputatie 7
Badge +17
Oplichting.? Ben ik het niet mee eens. Nee ik werk niet bij Vodafone. Ja ik wacht ook op de update.
Wat je zegt, het is echt geen oplichting. Waarschijnlijk duurt het gewoon wat langer om alles te controleren?! Uiteraard is het vervelend als je erop zit te wachten en het maar niet binnen krijgt. Oh ja, mensen denken al snel als je positief bent dat je dan bij Vodafone werkt. Nou, ik ben hier al een tijdje online op de Community en heb nog nooit een cent gezien aan salaris. Gelukkig maar want dan kan ik ook kritisch zijn over Vodafone en hoef ik me mond daar ook niet over te houden!

En ja, ik ben blij met mijn gekochte losse toestel. Niets mis mee, ook niet als je hem koopt bij Vodafone met abonnement. We nemen nog maar eens een kop koffie en ik wacht geduldig met jullie mee 🙂
Reputatie 2
Badge +3
Zoals eerder gezegd. Meestal rond de 23ste staat de update erop. Kan ook later zijn
Badge

Oplichting.? Ben ik het niet mee eens. Nee ik werk niet bij Vodafone. Ja ik wacht ook op de update.Wat je zegt, het is echt geen oplichting. Waarschijnlijk duurt het gewoon wat langer om alles te controleren?! Uiteraard is het vervelend als je erop zit te wachten en het maar niet binnen krijgt. Oh ja, mensen denken al snel als je positief bent dat je dan bij Vodafone werkt. Nou, ik ben hier al een tijdje online op de Community en heb nog nooit een cent gezien aan salaris. Gelukkig maar want dan kan ik ook kritisch zijn over Vodafone en hoef ik me mond daar ook niet over te houden!

En ja, ik ben blij met mijn gekochte losse toestel. Niets mis mee, ook niet als je hem koopt bij Vodafone met abonnement. We nemen nog maar eens een kop koffie en ik wacht geduldig met jullie mee :)

Zoals eerder gezegd, er is vastgesteld dat de dienstverlening in de vorm van het verstrekken van updates deel uitmaakt van het product. Uiteraard is er een vrij groot grijs gebied wanneer een update duidelijk te laat is, en wanneer er gewoon marge zit in de uitrol van de update, helemaal mee eens. Dat is ook waar we van mening over verschillen, we zijn het immers allemaal er over eens dat als de update in 2025 pas zou komen dat veel te laat is.

En ja, als je van mening bent, zoals ik, dat de update nu onredelijk lang op zich laat wachten, dan is dat een vorm van op z'n minst de consumenten bij aanschaf niet goed voorlichten.

Vergelijk met het een andere vorm van dienstverlening gekoppeld aan een product: garantie. Als ik een nieuwe auto aanbied en zeg dat deze precies gelijk is aan de nieuwe auto bij de dealer (losse verkoop), en achteraf blijkt dat ik geen 7 jaar, maar maar 2 jaar garantie biedt, wat ben je dan? Opgelicht toch.

Dus als Vodafone mij zei dat ik precies hetzelfde toestel bij hen kan kopen, terwijl zij, blijkt nu, een slechtere service in de vorm van tijdige updates verschaffen dan bij losse verkoop, wat ben ik dan? (ik mag deze zin van Steven niet afmaken, dus trek je eigen conclusies alsjeblieft).
Reputatie 2
Badge +3
Vind het allemaal ver gezocht ik nok ermee .is ie februari er nog niet ,dan flash ik hem . Is een mooi dag zon schijnt .er zijn ergere dingen op de wereld .
Reputatie 7
Badge +17
Vind het allemaal ver gezocht ik nok ermee .is ie februari er nog niet ,dan flash ik hem . Is een mooi dag zon schijnt .er zijn ergere dingen op de wereld .
Wat je zegt, voor zo’n koude dag als vandaag schijnt de zon wel heel erg lekker. Mooi om van te genieten 😁👍
Badge

Vind het allemaal ver gezocht ik nok ermee .is ie februari er nog niet ,dan flash ik hem . Is een mooi dag zon schijnt .er zijn ergere dingen op de wereld .Wat je zegt, voor zo’n koude dag als vandaag schijnt de zon wel heel erg lekker. Mooi om van te genieten 😁👍

Ik dacht dat het allemaal on topic moest blijven? O, alleen als het negatief is natuurlijk. Mijn fout.
Reputatie 2
Badge +3

Vind het allemaal ver gezocht ik nok ermee .is ie februari er nog niet ,dan flash ik hem . Is een mooi dag zon schijnt .er zijn ergere dingen op de wereld .Wat je zegt, voor zo’n koude dag als vandaag schijnt de zon wel heel erg lekker. Mooi om van te genieten 😁👍
Ik dacht dat het allemaal on topic moest blijven? O, alleen als het negatief is natuurlijk. Mijn fout.

Jij bent negatief ,dus snap ik de zin niet

Je kan het ook positief bekijken de firmware is nu beter afgesteld op het vodafone netwerk .goed het duurt wat langer .
Maar moet je altijd de eerste zijn . bij mij op het werk mag windows 10 updates niet geinstalleerd worden als ie direct uit komt . maar goed ook gezien de herfst update .

Reageer