Beantwoord

Android Pie update Samsung Galaxy S9

• 27 december 2018
  • 146 reacties
  • 6845 Bekeken

Toon eerste bericht

146 reacties

Badge

Vind het allemaal ver gezocht ik nok ermee .is ie februari er nog niet ,dan flash ik hem . Is een mooi dag zon schijnt .er zijn ergere dingen op de wereld .Wat je zegt, voor zoโ€™n koude dag als vandaag schijnt de zon wel heel erg lekker. Mooi om van te genieten ๐Ÿ˜๐Ÿ‘
Ik dacht dat het allemaal on topic moest blijven? O, alleen als het negatief is natuurlijk. Mijn fout.
Jij bent negatief ,dus snap ik de zin nietIk dacht dat het allemaal on topic moest blijven? O, alleen als het negatief is natuurlijk. Mijn fout.

Je kan het ook positief bekijken de firmware is nu beter afgesteld op het vodafone netwerk .goed het duurt wat langer .
Maar moet je altijd de eerste zijn . bij mij op het werk mag windows 10 updates niet geinstalleerd worden als ie direct uit komt . maar goed ook gezien de herfst update .

Geeft niet als je een zin niet snapt hoor. Is ook moeilijk, lezen.
  1. Geloof niets van het afstellen of checken wat Vodafone zegt te doen dus argument kan in de prullenbak.
  2. Jouw hoofd IT bepaalt zelf of en wanneer hij de update doet, dat is iets anders dan hier gaande is.
  3. Hoef zeker niet altijd de eerste te zijn maar er is helemaal geen meerwaarde in wachten. De update die uiteindelijk komt is precies dezelfde als die in december had kunnen worden gedaan, alleen later.
Reputatie 7
Badge +17
Goede leer voor een volgende keer. Dat lijkt me een zeer positieve zin voor vandaag :)

Valt ook allemaal niet mee....
Zou het dan morgen gebeuren? Blijft wel spannend hoor 😱
Reputatie 2
Badge +3
Goede leer voor een volgende keer. Dat lijkt me een zeer positieve zin voor vandaag :)

Valt ook allemaal niet mee....
Zou het dan morgen gebeuren? Blijft wel spannend hoor 😱

Zal je zien duurt het nog een week๐Ÿ˜‚
Maar goed gisteren zon vandaag sneeuw. De week begint goed. Donderdag weer vollop zon is toch een top week.
Reputatie 2
Badge +3
Ik verwachtte het niet. Maar daar is ie, me firmware update voor me gear s3. Dat naar 1.5 jaar goed bezig Samsung
Reputatie 7
Badge +17
Goed dat je het even laat weten!
Nu maar hopen dat anderen deze ook hebben ontvangen en dat ze het ook positief zullen melden 😜
Hoi,hebben er al mensen de update 9 pie,ook met een note 9 en die uiteraard ook bij vodafone zitten???
Reputatie 2
Badge +3
Hoi,hebben er al mensen de update 9 pie,ook met een note 9 en die uiteraard ook bij vodafone zitten???

Nee rustig wachten kijk bij sammobile zie je van zelf of ie er is ,en dan zie je ook wanneer Vodafone update ongeveer .
Badge +1
Ik verwachtte het niet. Maar daar is ie, me firmware update voor me gear s3. Dat naar 1.5 jaar goed bezig Samsung
Hoi ik heb de gear s3 frontier hoe download ik deze update en wat is er veranderd?
Je kunt hiervoor de app Wear openen. Vervolgens helemaal naar onder scrollen, klik op Over horloge.Vervolgens klik op update horlogesoftware @Glenn123
Reputatie 2
Badge +3

Ik verwachtte het niet. Maar daar is ie, me firmware update voor me gear s3. Dat naar 1.5 jaar goed bezig SamsungHoi ik heb de gear s3 frontier hoe download ik deze update en wat is er veranderd?

Bij tweakers.net staat de uitleg
Badge +1
Je kunt hiervoor de app Wear openen. Vervolgens helemaal naar onder scrollen, klik op Over horloge.Vervolgens klik op update horlogesoftware @Glenn123
Hij geeft aan dat ik al de laatste versie gebruik maar als ik naar software gegevens ga staat er tizen 3.0 en als ik het goed begrijp gaat het hier om 4.0
Reputatie 2
Badge +3

Je kunt hiervoor de app Wear openen. Vervolgens helemaal naar onder scrollen, klik op Over horloge.Vervolgens klik op update horlogesoftware @Glenn123Hij geeft aan dat ik al de laatste versie gebruik maar als ik naar software gegevens ga staat er tizen 3.0 en als ik het goed begrijp gaat het hier om 4.0

Dat klopt, maar als je het via tweakers.net doet ga je naar 4..0.0.2
Badge +1

Je kunt hiervoor de app Wear openen. Vervolgens helemaal naar onder scrollen, klik op Over horloge.Vervolgens klik op update horlogesoftware @Glenn123Hij geeft aan dat ik al de laatste versie gebruik maar als ik naar software gegevens ga staat er tizen 3.0 en als ik het goed begrijp gaat het hier om 4.0
Dat klopt, maar als je het via tweakers.net doet ga je naar 4..0.0.2

Heb je een linkje kan hem niet vinden
Reputatie 7
Badge +17
Weet het niet zeker maar is dat deze link: https://tweakers.net/nieuws/148234/samsung-geeft-oudere-gear-3-en-gear-sport-smartwatch-stevige-software.html

Er staat wel bij:
De nieuwe software voor de klokjes wordt op dit moment alleen nog in de VS uitgerold
Badge +1
Weet het niet zeker maar is dat deze link: https://tweakers.net/nieuws/148234/samsung-geeft-oudere-gear-3-en-gear-sport-smartwatch-stevige-software.html

Er staat wel bij:
De nieuwe software voor de klokjes wordt op dit moment alleen nog in de VS uitgerold

Ow hij is dus nog niet in nl beschikbaar?
Reputatie 7
Badge +17

Nou ja, dat haal ik wel uit het bericht.
Het is nog even wachten tot die in Nederland komt.
Reputatie 2
Badge +3

Er staat wel bij:

Wel via een omweg net als de pie voor Vodafone toestellen. Je moet er wel wat voor doen
Reputatie 2
Badge +3
I tested this tutorial in my Gear S3 Frontier R760, Tizen 3.0.0.2, Rom R760XXU2CRC3

I do not know if this tutorial works in any version of firmware but you can try.

1)Go to settings/about gear/ and activate "Debugging"

2)Go to settings/connetion/Wi-Fi/ and set to "always on" then connect to your preferred network.

3)Go to settings/connetion/Wi-Fi/Wi-Fi networks/your connected network/ and scroll down until
you find "IP Address" and save somewhere that address.

4) Download to your Desktop "sdb tool" from here and extract the arhive SDBstarterKidv1.zip,
in the extracted folder you will find more archives.
You have to extract sdb_2.2.60_windows-64.zip if you are using 64 bit Windows or sdb_2.2.60_windows-32.zip
if you are using 32 bit Windows. I will use in this tutorial the version for 64 bit Windows.

5)Navigate to: C:\Users\EMP83\Desktop\SDBstarterKidv1\sdb_2.2.60_ windows-64\data\tools
and launch the command prompt here.

6)Enter 1 by 1 the following commands:

6a)
HTML Code:
code:
sdb shell

after this command you will be prompted by windowsfirewall and you have to hit "Allow"

6b)
HTML Code:
code:
sdb connect 192.168.1.73:26101

change 192.168.1.73 with ip address from your watch (the one you saved earlier from Wi-Fi settings).

after this command you will be prompted in your watch to allow a RSA Authorization Key( you must allow it)

6c)
HTML Code:
code:
sdb shell

6d)
HTML Code:
code:
launch_app csc-manager.csc-pre-configuration

after this command a list with all available csc should apear in your watch. Select the one that you whant.
I changed from United Emirates Arab CSC to France CSC.
after this step all your data will be deleted and the devicereset to factory settings.
Reputatie 2
Badge +3
Beetje off topic ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Reputatie 7
Badge +17
Beetje off topic ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Uh, nou ja, het is maar hoe je het bekijkt 😜
Beetje uitleg over hoe je een update moet doen is toch on topic 🙂
Badge +1
Nou ik wacht nog wel eff totdat die in nederland uit is๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Reputatie 2
Badge +3
Maar effe on topic het is de 23ste een maand geleden hadden we de laatste update. Moeten we nog lang wachten of kan ik beter de phn versie erop zetten. Want ik ben erg nieuwsgierig naar pie en en de nieuwe ui

Nee rustig wachten kijk bij sammobile zie je van zelf of ie er is ,en dan zie je ook wanneer Vodafone update ongeveer .

Hoi,hoe kan ik dat zien op winmobile wanneer vodafone de update vrijgeeft?

Hoi,hebben er al mensen de update 9 pie,ook met een note 9 en die uiteraard ook bij vodafone zitten???Nee rustig wachten kijk bij sammobile zie je van zelf of ie er is ,en dan zie je ook wanneer Vodafone update ongeveer .
Hoi,hoe kan ik dat zien op winmobile wanneer vodafone de update vrijgeeft?

Sammobile
Reputatie 2
Badge +3
Bij de firmware daar kun je hem ook downloaden

Reageer