Beantwoord

Android Pie update Samsung Galaxy S9

• 27 december 2018
  • 146 reacties
  • 6801 Bekeken

Toon eerste bericht

146 reacties

Ben benieuwd naar wat voor fouten vodafone is tegengekomen, heb zelf ook de note 9, maar iedereen die een unbranded toestel heeft kan al wel genieten van android pie, jammer dat vodafone er niet duidelijk over is naar hun klanten. Geef je 1000 euro uit aan een telefoon en loop je achter de feiten aan....
Reputatie 2
Badge +3
Ben benieuwd naar wat voor fouten vodafone is tegengekomen, heb zelf ook de note 9, maar iedereen die een unbranded toestel heeft kan al wel genieten van android pie, jammer dat vodafone er niet duidelijk over is naar hun klanten. Geef je 1000 euro uit aan een telefoon en loop je achter de feiten aan....

Heb je gelijk in. Heb zelf de S9 plus. Moet flashen naar de PHN versie
Inmiddels is heeft Google al de januari update gehad en wij zitten nog steeds op december? hoe lang gaat het nog duren? ik ben net overgestapt naar Vodafone nadat ze 6 jaar ook al zulke lange wachttijden hadden met updates. blijkbaar is er nog steeds niks verandert....

Er is toch een regel dat iedere telefoon provider binnen 2 maanden hun telefoons moet updaten? kan het alleen niet meer vinden. Het is straks februari en hebben nog steeds niks (de meeste dan)
Fouten???????? ik wil wel eens weten welke fouten ze zogenaamd ontdekt hebben, PHN loopt als een zonnetje.
Het team van Vodafone heeft dus meer kennis in huis dan de ontwerpers van Android goh wellicht kunnen jullie dan de software naar Android/google sturen wie weet bloeit er wat moois op 😍
Reputatie 2
Badge +3
Voor wie het wachten zat is
https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s9-plus/SM-G965F/PHN/download/G965FXXU2CSA2/251303/
Heb ook een samsung s9 plus rechtstreeks bij vodafone gekocnt. zit ook al lang te wachten, heb hen vandaag gekregen de update naar pie.
Reputatie 2
Badge +3
Heb ook een samsung s9 plus rechtstreeks bij vodafone gekocnt. zit ook al lang te wachten, heb hen vandaag gekregen de update naar pie.

Vreemd waarom zegt Vodafone eind februari en nu is ie ineens eind januari. Ik ben allang blij dat ik de phn versie heb.op sammobile staat ie nog niet.
Ik heb gezegd in februari (Ik gok op het einde) maar kan zijn dat dit eerder is. We hebben de terugkoppeling gekregen dat het in Februari uitgerold zou worden. Echter zie ik de update bij mij ook voorbij komen en is Samsung begonnen met uitrollen @redo2015
Dit zal natuurlijk wel in fases gaan. Super dat ze er nu al meer beginnen.
Ik heb zojuist de update geinstalleerd 🙂 Branded Phone
Reputatie 2
Badge +3
Succes allemaal positief bedoeld
Badge +1
😁😁😁😁
Daar is die dan

Ook op de note 9 is hij er inmiddels.
Reputatie 2
Badge +3
Ook op de note 9 is hij er inmiddels.
Nu de S8 nog in maart
Voor de S8 is het helaas nog even wachten.
Badge
Had eigenlijk een vraag, is het mogelijk om een branded telefoon unbranded te maken? Heb mijn toestel in het begin van mijn abonnement helemaal betaald?

Als daar een optie voor is graag.

Samsung s8 f950
Dat is zeker mogelijk, lees maar eens terug. Wij ondersteunen het verder niet. Maar er zijn genoeg community users aanwezig die weten hoe het moet.
Reputatie 2
Badge +3
Had eigenlijk een vraag, is het mogelijk om een branded telefoon unbranded te maken? Heb mijn toestel in het begin van mijn abonnement helemaal betaald?

Samsung s8 f950

zeker gewoon bij sammobile gewoon doen wat er staat .je kan zelfs alle gegevens behouden. en instellingen .maar dan moet je wel alle 4 de file gebruiken ,maar dat staat in de uitleg . gratis download duurt 4 uur . is de moeite waard
ik zou wachten tot maart heb je gelijk pie
Badge

Samsung s8 f950

zeker gewoon bij sammobile gewoon doen wat er staat .je kan zelfs alle gegevens behouden. en instellingen .maar dan moet je wel alle 4 de file gebruiken ,maar dat staat in de uitleg . gratis download duurt 4 uur . is de moeite waard

Het is gelukt bedankt, dit had ik veel eerder moeten doen! Het was wel even spannend het duurde nog wel even voordat alles opstarten..

Er staat nog wel ergens vdf..

Vriendelijke groet RM Zijlstra
Super dat het gelukt is @redo2015
Reputatie 2
Badge +3

Samsung s8 f950
Het is gelukt bedankt, dit had ik veel eerder moeten doen! Het was wel even spannend het duurde nog wel even voordat alles opstarten..

Er staat nog wel ergens vdf..

Vriendelijke groet RM Zijlstra

Dat klopt als je je sim kaart van Vodafone erin laat dan .dan is de laatste vdf .
Als goed is .heeft na de laatste keer toen die klaar was nog 1 keer opgestart om de Vodafone sim te registreren.
Reputatie 2
Badge +3
en nog even een back up maken via smart switch .krijg je veel plezier van .let wel deze is niet gecodeerd .

Reageer