AndriesF

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

APN: OPEN.VODAFONE.NL

Goedemiddag,

Ik heb op de boot een een data netwerk met een RUT950 4g router die ik gebruik voor de netwerk opslag (NAS), navigatie en na een recente grote inbraak aan boord heb ik nu ook een nieuwe vervangende alarmsysteem de Visonic Pro alarmcentrale die netwerk toegang nodig heeft.

De benodigde poorten kan ik ik op de router wel open zetten, maar de huidige APN: live.vodafone.com die aan mijn multi sim gekoppeld is staat dit netwerkverkeer niet toe. Ik heb hierover al eerder telefonisch en chat contact gehad, maar daar werd gezegd dat een open APN niet bestaat en dus niet mogelijk is.

Op het Vodafone forum blijkt in deze thread blijkt dat dit wel degelijk mogelijk is: https://forum.vodafone.nl/archief-2019-93/ip-camera-via-vodafone-4g-298218

Ik verzoek u hierbij dan ook om de APN: OPEN.VODAFONE.NL aan mijn data / multi sim met ICCID: 8931440301405278340 te koppelen.

Dit past ook In het kader van jullie reclame slogan dat iedereen overal mee verbonden wil zijn en daar ben ik er zeker één van.

In afwachting van een spoedige positieve reactie

Met vriendelijke groet
Andries Fontijne
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi AndriesF
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp dat je de Community wilt gebruiken om te vragen of ze iets bij Vodafone willen openen. Echter, dit is niet mogelijk via de Community. Dit is namelijk een klanten helpt klanten Community en wij klanten onder elkaar kunnen dit niet aanpassen. De moderator kan dit ook niet omdat die niet in het systeem kan.

Je kunt het proberen via de klantenservice van Vodafone, door deze te bellen. Maar je kan ook eventueel een chat starten en aan deze mensen vragen of ze je er mee kunnen helpen. Daarnaast kan je je verhaal ook sturen via Facebook of Twitter. Misschien kunnen deze mensen ook nog iets voor je betekenen.

Ik weet dat ze het bij iemand anders ook open hebben gezet maar dat dit niet gebruikelijk is. Dus ik hoop dat ze je kunnen helpen. En het zou zeker passen in het kader van Vodafone z'n reclame slogan 😉 Succes en ik hoop dat het lukt, laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi AndriesF
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp dat je de Community wilt gebruiken om te vragen of ze iets bij Vodafone willen openen. Echter, dit is niet mogelijk via de Community. Dit is namelijk een klanten helpt klanten Community en wij klanten onder elkaar kunnen dit niet aanpassen. De moderator kan dit ook niet omdat die niet in het systeem kan.

Je kunt het proberen via de klantenservice van Vodafone, door deze te bellen. Maar je kan ook eventueel een chat starten en aan deze mensen vragen of ze je er mee kunnen helpen. Daarnaast kan je je verhaal ook sturen via Facebook of Twitter. Misschien kunnen deze mensen ook nog iets voor je betekenen.

Ik weet dat ze het bij iemand anders ook open hebben gezet maar dat dit niet gebruikelijk is. Dus ik hoop dat ze je kunnen helpen. En het zou zeker passen in het kader van Vodafone z'n reclame slogan 😉 Succes en ik hoop dat het lukt, laat nog even weten of het is gelukt.
AndriesF
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Energieboy,

Het lijkt nu geregeld te zijn. Ik ga morgenochtend naar de boot om het te testen.

Groetjes Andries
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
AndriesF wrote:
Hallo Energieboy,

Het lijkt nu geregeld te zijn. Ik ga morgenochtend naar de boot om het te testen.

Groetjes Andries

Spannend, ik hoop dat je een positieve resultaat hebt 😉
AndriesF
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De eerste testen nog niet, maar ik verwacht het wel uit te vinden. Laat het nog weten als het wel werkt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super dat ze hem toegevoegd hebben AndriesF
Veel vaarplezier!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic