Beantwoord

App loopt vast

  • 26 mei 2019
  • 5 reacties
  • 430 Bekeken

Na de laatste Vodafone app update loopt deze vast op mijn iphone6. De app symbolen staan bij mij ingezoomd. Als ik de instelling verander naar standaard app symbolen, werkt de app wel. Ditzelfde euvel was er ook na de laatste ios update. Dit is toen verholpen. Nu dus weer hetzelfde probleem. Hopelijk wordt het snel opgelost.
icon

Beste antwoord door Energieboy 26 mei 2019, 14:16

Hoi @a. brecheisen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Best vervelend natuurlijk en laten we hopen dat Vodafone, of Apple, met een nieuwe update komt. Begrijp ik goed dat je het probleem weer hebt, na de update van Apple (iOS 12.3.1)? Als dat zo is dan zal er iets aangepast zijn bij Apple en daar zou dan Vodafone weer op in moeten spelen. Dit probleem zal dan zo snel mogelijk worden opgelost, verwacht ik wel.

Het beste wat je kan doen is via de app, of anders via de website, even een melding maken via de feedback knop. Dat is het beste en komt ook sneller aan bij de juiste Vodafone afdeling. Anders even een melding maken via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen het ook doorgeven aan de juiste afdeling. Daarnaast zal een moderator dit ook wel doen, maar die zijn niet altijd online op de Community.

Toch nog een fijne zondag gewenst en bedankt voor het melden!!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @a. brecheisen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Best vervelend natuurlijk en laten we hopen dat Vodafone, of Apple, met een nieuwe update komt. Begrijp ik goed dat je het probleem weer hebt, na de update van Apple (iOS 12.3.1)? Als dat zo is dan zal er iets aangepast zijn bij Apple en daar zou dan Vodafone weer op in moeten spelen. Dit probleem zal dan zo snel mogelijk worden opgelost, verwacht ik wel.

Het beste wat je kan doen is via de app, of anders via de website, even een melding maken via de feedback knop. Dat is het beste en komt ook sneller aan bij de juiste Vodafone afdeling. Anders even een melding maken via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen het ook doorgeven aan de juiste afdeling. Daarnaast zal een moderator dit ook wel doen, maar die zijn niet altijd online op de Community.

Toch nog een fijne zondag gewenst en bedankt voor het melden!!
Reputatie 6
Was de informatie van Energieboy duidelijk @a. brecheisen ?
Alles werkt weer.
Reputatie 7
Badge +17
TOP dat je het even laat weten.
Veel plezier!!
Reputatie 6
Topic gesloten.