Merr5000

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

app werkt niet

De app er deze week meerdere keren opnieuw opzet, maar ik kom niet verder dan: even checken of we nog wat te vertellen hebben.
Hij laadt niet door. als ik onderin op de icoontjes klinkt gebeurt er ook niks. Niet erg fijn.
Hoe is dit op te lossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten: Er is een nieuwe update beschikbaar voor de My Vodafone app.
Namens Vodafone mijn excuses!

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Merr5000
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het klopt, er is een storing en meerdere mensen hebben hier al een topic over geopend. We zullen even geduld moeten hebben, Vodafone is hiervan op de hoogte. Op dit moment kan je het zelf dus niet oplossen 😞

Fijne dag en mocht er nog een update komen dan verneem je dit waarschijnlijk wel op de Community.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik raad je aan om een onderzoek te starten Merr5000
Dit kan via de chat, facebook, twitter of door te bellen met 1201.

Daarnaast kun je de app verwijderen en eens opnieuw installeren of proberen om de weergavezoom in het toestel op standaard te zetten.
TonVerscharen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oplossing voor iPhone:
Kies ‘Beeldscherm en helderheid’ daarna ‘Weergave’ zet deze op ‘Standaard’. Het is een onnozele oplossing maar werkt wel. Vodafone moet zorgen dat de app ook werkt met ‘Weergave’ op ‘Inzoomen’.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is inderdaad een bekend probleem TonVerscharen
Intern zijn wij hier op de hoogte van! Mijn collega's van de desbetreffende afdeling zijn dan ook hier mee bezig.
Zeehondje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Merr5000 wrote:
De app er deze week meerdere keren opnieuw opzet, maar ik kom niet verder dan: even checken of we nog wat te vertellen hebben.
Hij laadt niet door. als ik onderin op de icoontjes klinkt gebeurt er ook niks. Niet erg fijn.
Hoe is dit op te lossen?
Zeehondje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem iPhone 7.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Zojuist: Let op: er is een app update!!
Ik heb hem hier net binnen gekregen via de app store.

Download deze en ik hoop dat het is opgelost.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Meer info:
https://forum.vodafone.nl/my-vodafone-60/update-voor-my-vodafone-app-succes-299244
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Werkt het inmiddels bij iedereen weer?
Merr5000
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
TonVerscharen wrote:
Oplossing voor iPhone:
Kies ‘Beeldscherm en helderheid’ daarna ‘Weergave’ zet deze op ‘Standaard’. Het is een onnozele oplossing maar werkt wel. Vodafone moet zorgen dat de app ook werkt met ‘Weergave’ op ‘Inzoomen’.


Thanks dit werkt!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Merr5000 wrote:

TonVerscharen wrote:
Oplossing voor iPhone:
Kies ‘Beeldscherm en helderheid’ daarna ‘Weergave’ zet deze op ‘Standaard’. Het is een onnozele oplossing maar werkt wel. Vodafone moet zorgen dat de app ook werkt met ‘Weergave’ op ‘Inzoomen’.
Thanks dit werkt!

Top!
Veel plezier ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten: Er is een nieuwe update beschikbaar voor de My Vodafone app.
Namens Vodafone mijn excuses!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic