babba

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatische afschrijving van factuur.

Tot mijn stomme verbazing word de automatische afschrijving van mijn factuur in eens 7 dagen eerder afgeschreven als dat dit in 2018 gebeurde. Waarom is dit.
Ik kan ook nergens in het contract vinden wanneer dit standaard is vastgesteld.
En als dit niet is vastgelegd kan Vodafone dit dus doen wanneer zij dit willen?????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi babba
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is een vreemd iets.
Bij mij is het 2 dagen eerder dan de maanden in 2018. Eigenlijk geen idee waarom ze bij jou 7 dagen doen en daarom vraag ik je om via Facebook en/of Twitter een privé berichtje te sturen naar Vodafone om te vragen of dit normaal is en waarom. Mocht het nu niet lukken per Facebook en/of Twitter dan kan je ook een chat starten met de klantenservice.

Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken en zien waarom dit nu zo is. Daarin kan ik je als klanten onder elkaar niet helpen 😞 Laat je nog even weten hoe het is afgelopen en wat voor antwoord je hebt gekregen?! Alvast bedankt en ik hoop dat ze er een duidelijk antwoord voor hebben 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi babba
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is een vreemd iets.
Bij mij is het 2 dagen eerder dan de maanden in 2018. Eigenlijk geen idee waarom ze bij jou 7 dagen doen en daarom vraag ik je om via Facebook en/of Twitter een privé berichtje te sturen naar Vodafone om te vragen of dit normaal is en waarom. Mocht het nu niet lukken per Facebook en/of Twitter dan kan je ook een chat starten met de klantenservice.

Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken en zien waarom dit nu zo is. Daarin kan ik je als klanten onder elkaar niet helpen 😞 Laat je nog even weten hoe het is afgelopen en wat voor antwoord je hebt gekregen?! Alvast bedankt en ik hoop dat ze er een duidelijk antwoord voor hebben 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic