Bram74

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Batterij iphone 6 kapot

Op 25-01-2018 heeft mijn dochter een iPhone 6 met abonnement bestelt (********** ) Ik heb nog twee andere nummers maar daar zijn geen problemen mee.

Nu heb ik vorige week telefonisch contact gezocht met Vodafone en zei deelde mij mede dat er garantie was op de telefoon en dat ik een formulier voor reparatie moest invullen. Dit formulier kan ik niet vinden.
Het enige formulier wat ik vind is van de I-store. KAN U MIJ DIT FORMULIER TOEZENDEN?

Ik ben op dit moment ziek.
IS HET MOGELIJK DAT MIJN VROUW MET MIJN ID NAAR DE VODAFONE WINKEL KAN GAAN OM HET DEFECTE MOBIEL VOOR REPARATIE IN TE LEVEREN? OF IS HIERVOOR GEEN ID NOODZAKELIJK? IK BEN NAMELIJK CONTRACT EIGENAAR.

Wachtend op uw reactie

Met vriendelijke groeten,

Bram Horsten

Moderator edit: mobiel nummer verwijderd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Bram74

Welkom op de Community!
Allereerst beterschap!

Bij een reparatie dient de contractant het toestel in te leveren. Dit mag niet iemand anders doen (ook niet als er een IDkaart van die persoon bij aanwezig is).
Via http://voda.fo/ne/58xin lees je alles over hoe het reparatie proces werkt. Hier staat ook tevens het formulier. Let er wel op: In het geval je een Vodafone Verzekering en/of Vervangende Toestel Service hebt, dan kun je de reparatie aanmelding niet via deze weg aanmelden. Volg daarvoor de instructies onderaan op het formulier.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Bram74

Welkom op de Community!
Allereerst beterschap!

Bij een reparatie dient de contractant het toestel in te leveren. Dit mag niet iemand anders doen (ook niet als er een IDkaart van die persoon bij aanwezig is).
Via http://voda.fo/ne/58xin lees je alles over hoe het reparatie proces werkt. Hier staat ook tevens het formulier. Let er wel op: In het geval je een Vodafone Verzekering en/of Vervangende Toestel Service hebt, dan kun je de reparatie aanmelding niet via deze weg aanmelden. Volg daarvoor de instructies onderaan op het formulier.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels het toestel ter reparatie kunnen aanbieden bij de winkel Bram74?
Bram74
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Telefoon is in ontvangst genomen.

Het bleek dat we 5dgn buiten de garantie waren. Ondanks ik vorige week al een melding had gedaan bij Vodafone. nu is het afhankelijk of Vodafone coulant is deze telefoon te repareren binnen de garantie. anders krijgen we een rekening om de batterij te laten vervangen.
we wachten rustig af.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Bram74

Rustig afwachten is alles wat je nu op het moment kunt doen.
Het zou natuurlijk wel heel erg vervelend zijn als Vodafone je een rekening stuurt, zeker als je hier al eerder over contact hebt gezocht met Vodafone. Ik kan het natuurlijk niet bepalen maar duim met je mee dat Vodafone ook kijkt naar je melding hier en dat het dan allemaal net toch binnen die garantie verwerkt kan worden. Ook al zou Vodafone in z'n recht staan om je wel een rekening te sturen. Maar gelukkig zeg je zelf al rustig af te wachten, dat is ook het beste.

Succes en laat nog maar weten hoe het is afgelopen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Energieboy als aanvulling, ter informatie: wij kijken hier ook naar meldingen, maar dit staat los van onze klantsystemen. Wat wij hier lezen zal verder dus geen invloed hebben of iets wel of niet binnen de garantie valt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic