Beantwoord

Beeldscherm defect

  • 11 juni 2019
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Heb een scheur in m'n beeldscherm ondanks dat ik een extra beschermlaag heb gekocht. Heb ik nog garantie?
icon

Beste antwoord door Steven 11 juni 2019, 22:54

Hoi @adamned67

Dat klinkt niet heel goed! Een scheur in het scherm valt meestal niet onder de garantie.
Ik raad je aan om te controleren in My Vodafone of je een verzekering hebt. Indien je een verzekering hebt mag je bellen met de verzekering. Aan hun geef je het iMei nummer door (*#06# intoetsen in het toestel). Je mag daarvoor bellen met 043 387 02 72. Daarna mag je het toestel langsbrengen in een van onze winkels. Maak wel als eerste een back-up van je telefoon en zet find my phone uit. Meer hierover lees je hier: http://voda.fo/ne/58xin
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @adamned67

Dat klinkt niet heel goed! Een scheur in het scherm valt meestal niet onder de garantie.
Ik raad je aan om te controleren in My Vodafone of je een verzekering hebt. Indien je een verzekering hebt mag je bellen met de verzekering. Aan hun geef je het iMei nummer door (*#06# intoetsen in het toestel). Je mag daarvoor bellen met 043 387 02 72. Daarna mag je het toestel langsbrengen in een van onze winkels. Maak wel als eerste een back-up van je telefoon en zet find my phone uit. Meer hierover lees je hier: http://voda.fo/ne/58xin
Reputatie 6
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou @adamned67 ?
Topic gesloten.