Frey

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sorry, ik ben nieuw en ken jullie protocollen nog niet. Maar goede morgen.

Ik bezit 2 abonnementen. Één zeer uitgebreid abo bij Vodafone (in combinatie met Ziggo) en een beperkt abo bij T -Mobile.
Ik ben niet erg blij met mijn Vodafone abo. Het laat vaak afweten waar T Mobile wèl werkt.
Ik zit nu in Duitsland in Weiskirche (bij Trier) en internet nu via de Wi-Fi van het hotel. Vodafone verzoekt mij het later weer eens te proberen.....
T Mobile verleent mij vlot toegang tot mijn bankrekening.

Ook in Nederland laat Vodafone het vaak afweten. In Wieringerwaard (kop Noordholland) bv werkte T Mobile wèl en Vodafone (vaak) niet. Mijn moeder was daar opgenomen zodat ik (zelf wonende in Amsterdam) hier herhaalde malen last van had.

Vraag: is T Mobile ècht beter dan Vodafone? T Mobile beweert van wel. Als dat zo is ga ik, na afloop van mijn contract, overstappen van Ziggo (jammer)/Vodafone naar T Mobile/T Mobile.
Zijn er andere "overstappers" met dezelfde ervaring? Wat is jullie ervaring. En is er een oplossing? Vast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Frey
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een echte vraag kan ik hier uit je topic niet vinden. Want de vraag of er overstappers hun ervaring willen delen heeft hier geen zin. Aangezien die mensen ‘misschien’ zijn overgestapt en hier dus die ervaring niet kunnen delen. Daar moet je dan bij de andere provider zijn.

En ervaringen over bereik is ook persoonlijk. De een heeft goede bereik bij Vodafone, en is er blij mee, en de ander heeft betere ervaring bij een andere provider.

Dus je moet echt zelf je ervaring neerleggen, bekijken of je er tevreden over bent, en dan besluiten wat je doet. En ik denk dat je het zelf al wel weet ??

Succes en stel anders deze vraag op een andere provider community, wie weer krijg je daar wel antwoord?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Frey
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een echte vraag kan ik hier uit je topic niet vinden. Want de vraag of er overstappers hun ervaring willen delen heeft hier geen zin. Aangezien die mensen ‘misschien’ zijn overgestapt en hier dus die ervaring niet kunnen delen. Daar moet je dan bij de andere provider zijn.

En ervaringen over bereik is ook persoonlijk. De een heeft goede bereik bij Vodafone, en is er blij mee, en de ander heeft betere ervaring bij een andere provider.

Dus je moet echt zelf je ervaring neerleggen, bekijken of je er tevreden over bent, en dan besluiten wat je doet. En ik denk dat je het zelf al wel weet ??

Succes en stel anders deze vraag op een andere provider community, wie weer krijg je daar wel antwoord?
Frey
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy wrote:
Hoi Frey
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een echte vraag kan ik hier uit je topic niet vinden. Want de vraag of er overstappers hun ervaring willen delen heeft hier geen zin. Aangezien die mensen ‘misschien’ zijn overgestapt en hier dus die ervaring niet kunnen delen. Daar moet je dan bij de andere provider zijn.

En ervaringen over bereik is ook persoonlijk. De een heeft goede bereik bij Vodafone, en is er blij mee, en de ander heeft betere ervaring bij een andere provider.

Dus je moet echt zelf je ervaring neerleggen, bekijken of je er tevreden over bent, en dan besluiten wat je doet. En ik denk dat je het zelf al wel weet ??

Succes en stel anders deze vraag op een andere provider community, wie weer krijg je daar wel antwoord?
Frey
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
?zoals gezegd heb ik weinig kennis van de protocollen. Ik ben ook al wat ouder. Maar ik waardeer zeer de moeite die je genomen hebt mijn vraag die inderdaad eigenlijk geen vraag is, te beantwoorden.
Frey
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goedemiddag.
Toch nog een soort van vraag. Klopt het dat ik mij, hier in Duitsland, regelmatig moet registreren om toegang tot internet te krijgen. Met dit toestel met Vodafone Abo heb ik "geen internet" en moet dus gebruik maken van de open WiFi verbinding van het hotel. Ook deze vraag aan jullie moet dus via de WiFi. Want "geen internet". Ook niet na Opnieuw geregistreerd te hebben.
Mijn goedkope sim-only abo bij T Mobile is automatisch overgezet naar Telekom.de.
Waarschijnlijk doe ik (76) iets fout. Maar wat?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat bedoel je nu?
Als je wilt internetten via WiFi moet je je registeren? In Duitsland is dit heel normaal, tenminste, als je via WiFi, als buitenlander, gebruik maakt van gratis WiFi. Dit zie je ook bij MC Donalds.

Maar gaat het over 4G gebruik voor internet met je Vodafone abonnement. Dan is het niet normaal om je elke keer te moeten registreren. Zet dan je toestel eens helemaal uit, haal je simkaart euro, even 10 minuten uit laten en dan weer je simkaart erin en aanzetten.

Kijk eens of dit lukt.
Frey
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Best antwoord. Maar wat is daarvan de emoji?
Uw suggestie lijkt mij uiterst zinvol. Ga
ik zeker proberen. Zeer bedankt.
Alleen, ik heb heel veel wel bij mij maar niet dus het pennetje op de simkaart tevoorschijn te toveren.
Het is (een note 9) ook een erg nieuw toestel voor mij. Waar ook weer die simkaart zit weet ik zo 1, 2, 3
niet. Met met uw suggestie loop ik nu gewoon even een Vodafone winkel binnen en vraag hen mij daarbij te helpen. Maar zeer bedankt dus.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Frey,

Ben je verder geholpen in onze Vodafone Winkel? 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic