Koosje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereik

Een terugkerend euvel. Vorig jaar in Portugal 2 weken geen bereik. Dit jaar in OOST Duitsland weer geen bereik. Op enkele momentjes na. Erg vervelend temeer omdat we graag via wats app de familieberichten wilden volgen. (sprake ernstige ziekte)
Huawei icm Vodafoon.
Voldoende tegoed.
5 Reacties 5
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Koosje,

Wat vervelend dat er een zieke in jullie familie is. Ik snap dat je dan graag gewoon bereikbaar wilt zijn. Echter, in het buitenland hebben wij geen netwerkgarantie en zijn wij ook afhankelijk van andere providers. Een paar simpele vragen die het misschien toch al kunnen oplossen: je geeft aan dat je helemaal geen bereik hebt. Heb je wel roaming aanstaan op je mobiele telefoon? En staat overal +31 voor de telefoonnummers in je toestel? Volg ook eens de stappen in onze Network Check: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml. Dit stappenplan bevat ook oplossingen voor wanneer je je in het buitenland bevindt. Ik hoor graag of je hiermee geholpen bent.
Koosje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je reactie. In mijn toestel zie ik als netwerk Vodafoon geselecteerd staan. Stel ik ben in Duitsland op een plek waar geen netwerk van Vodafoon bereikbaar is. Moet ik dan op dat moment een ander netwerk kiezen???
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Dat klopt Koosje. In het buitenland "hoef" je niet persé Vodafone te gebruiken. Je mag het best beschikbare netwerk op jouw plaats van bestemming selecteren.
Koosje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgend haar naar weer eens testen.. Hoop dat 't dan beter gaat.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het hiermee kunnen oplossen Koosje?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic