Beantwoord

Bereik op het strand

  • 23 april 2019
  • 16 reacties
  • 938 Bekeken

Badge
Beste lezers,

Hoe komt het toch dat ik nu een 4G verbinding heb in diverse hallen en stuurhuizen ( waar ik overigens heel blij mee ben had ik voorheen niet ) tussen de duinen van Wijk aan Zee, terwijl ik als ik op het strand lig in Wijk aan Zee ( ongeveer een meter of 40 vanaf de duinen) totaal geen bereik heb kan zelfs niet eens bellen ,

Word hier nog aan gewerkt want ik dacht dat de dekking landelijk was , zeker met 3G .....

Ron
icon

Beste antwoord door Steven 26 april 2019, 12:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @ronybalony
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vodafone is altijd bezig met het verbeteren van z'n netwerk. Dat zal misschien ook de reden zijn dat je daar nu wel bereik hebt. Waarom je bij het andere deel geen bereik hebt, weet ik niet. Misschien net iets te ver van de paal af en staat er geen andere die het kan opvangen. Of het weer dat parten speelt?!

Voor alle netwerk vragen kan je ook kijken op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Dit is de dekkingskaart van Vodafone en mocht je op een plek zijn waar je geen bereik hebt dan kan je dit ook doorgeven aan de betreffende afdeling. Kunnen ze daar in ieder geval naar kijken ;)

Succes en veel zon plezier!
Heb je het inmiddels ook aangekaart bij mijn collega's @ronybalony?
Badge
Heb je het inmiddels ook aangekaart bij mijn collega's @ronybalony?

Ik heb in eerste instantie contact gehad via de chat , hier konden zij niets voor mij doen .
Vandaag maar even bellen met 1201

gr Ron
Super, en anders mag je het aanmelden via https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
Badge
Gemeld via de site , heb niet gebeld ik wacht het nog even af ...

Dank je wel
Super 🙂 Dankjewel voor je terugkoppeling.
Reputatie 6
We lezen graag een update @ronybalony! 🙂
Badge
Zou ik wel willen geven maar ik heb nog niets gehoord , zodra ik iets weet dat meld ik dat
Dan wachten we nog even af @ronybalony
Badge
Het volgende antwoord kreeg ik op mijn vraag waarom ik geen dekking had op het strand ......
Ik gaf aan dat ik indoor een perfecte verbinding had...

"We zijn aan de slag gegaan met je klacht met registratienummer ******. We controleren dan de signaalsterkte op jouw locatie, of de mast in de buurt goed werkt, of er werkzaamheden zijn en of je toestel en sim-kaart goed samenwerken.

Conclusie
We kunnen helaas geen 100% indoor dekking garanderen. Goede ontvangst kan door allerlei factoren van buitenaf beïnvloed worden en blijft ondanks dat we ons netwerk continu verbeteren altijd lastig. De outdoor dekking op jouw postcode is in ieder geval goed aanwezig. "


Ik denk dat iemand niet goed heeft gelezen , ik heb dat in een replay aangegeven en wacht wederom op een reactie ..
Super dat je meteen een reactie terug hebt gestuurd @ronybalony!
Heb je nog een update voor ons @ronybalony?
Badge
Ik heb vandaag maar weer eens gemaild waarom ik geen reactie heb gehad op mijn antwoord in mijn replay mail , dit heb ik via de officiële weg maar weer gedaan , ik hou je op de hoogte als ik weer een bericht terug heb ..
Ik zal het topic openhouden voor je! We horen graag van je @ronybalony
Badge
Gisteren antwoord gekregen :
Bedankt voor je reactie.

Zoals reeds in de vorige mail aangegeven blijkt uit metingen dat de dekking buiten op de aangegeven locatie voldoende moet zijn. We kunnen helaas geen 100% dekking garanderen. Hierbij spelen veel externe factoren een grote rol.

We kunnen hier op korte termijn dan ook helaas niets aan veranderen.
Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Simone,
Vodafone Network Crew

Moet wel eerlijk zeggen ben niet meer op het strand geweest sindsdien , zat gisterenavond wel in een strandtent tegen de duinen aan en had wel 3G , zal nog wel minimaal een week duren eer ik weer een mogelijkheid heb om het strand te bezoeken , ik zal dan kijken of ik , als ik geen bereik heb, printscreens kan maken en anders beschouw ik het maar als een incident . Jullie horen nog van mij ..
Geen reactie meer met een update of het verbeterd is, incident was of zoals mijn collega al aangaf: Zoals reeds in de vorige mail aangegeven blijkt uit metingen dat de dekking buiten op de aangegeven locatie voldoende moet zijn. We kunnen helaas geen 100% dekking garanderen. Hierbij spelen veel externe factoren een grote rol.

Topic gesloten