Sticky Beantwoord

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

  • 7 september 2018
  • 609 reacties
  • 28644 Bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

609 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Alles doen wat vodafone van je vraagt en alsnog niet de gewenste oplossing krijgen. En de klant maar de dupe zijn van hun procedures.

Er wordt nog is twee week bij aangeplakt omdat mijn toestel nog niet retour ontvangen is? Toestel is *** 10-10 verzonden en meteen weer terug gestuurd. Waar de f*ck is dan dat toestel al 1,5 week. Verder wordt er nu een vermissingstraject gestart waardoor ik nog weer is 2 week moet wachten.

Ik wacht al sinds f*cking 14 september.

Echt waar als alles klaar is bijna 2 maand verder.. Snap gewoon niet dat jullie bij bijzondere situaties je nog meer vastklampen aan jullie procedures ipv harder je best te doen voor de klant. Ik doe verdomme alles wat jullie vragen.
Gistermiddag een bestelling gedaan en het meisje wist mij te vertellen dat er niet heel veel bestellingen waren nog. Krijg ik vanmiddag al een e-mail dat mijn iPhone 10r vertraging heeft 🙃
Reputatie 1
Badge
Zojuist gebeld met Vodafone en ze gaven aan dat als ik nu zou bestellen, het minimaal 10 werkdagen zou duren omdat het dus op 'langere levertijd' staat. Waarom is de iPhone Xs bij ELKE Apple store op voorraad maar kost het Vodafone twee weken om er één te leveren?
Reputatie 1
Badge
@Serkan weet jij hier wat meer over? Wat de actuele levertijden zijn voor een 64gb iPhone XS zwart?
Hallo @Serkan Ik wacht al 14 werkdagen op mijn bestelling, zou je mij willen helpen?🙂

Ik heb 22-10-2018 een bestelling gedaan voor de iPhone Xs 64GB Spacegrey. Als ik bel wordt er gezegd dat er een langer levertijd is en ik nog een week moet afwachten. We zijn nu 14 werkdagen verder en er werd verteld aan de telefoon, toch deze week nog afwachten net zoals dat vorige week werd gezegd.
(nb: toen ik de telefoon bestelde, stond op de Vodafone website "op voorraad")
Op https://www.vodafone.nl/levertijd/ staat dat het toestel (bestellingen tot 2 november) LEVERBAAR is.

@B-Shockz Is het bij jou uiteindelijk nog goedgekomen?
@nerotix & @otwo

Ik heb een nieuwe update gevraagd. Vandaag verwacht meer concrete informatie hierover. Zodra ik deze heb zal ik jullie op de hoogte brengen. Bedankt voor jullie geduld.
Hoi @Serkan,
Heb je al meer gehoord over de bestelling?
🙂
Hi @otwo, sorry voor de verlate reactie. We hebben inmiddels een nieuwe voorraad ontvangen en de iPhone Xs 64 wordt deze week nog geleverd. Zodra je toestel wordt verzonden ontvang je een e-mail hierover. Hopelijk heb je je toestel snel in handen! 😊