Chili71

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bestelling geannuleerd behoud nummer gegijzeld

Geachte l

Maandag ochtend mijn bestelling geannuleerd en tot op heden blijft de status op uitleveren staan , als ik bel kan niemand mij helpen . Zo werkt het nou éénmaal wordt er gezegd. 

De verwerking is waardeloos en ondertussen kan ik niets anders bestellen omdat mijn nummer is geporteerd.  

 

Als er geannuleerd is moet dat sneller kunnen , echt waardeloos dit.  

Op de site staat: Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Daarna kun je opnieuw bestellen.

Mijn pakket is niet eens aan de deur geweest en ik wacht al 4 dagen.  

Wie helpt ?

 

Jammer Vodafone. 

4 Reacties 4
1bammihab

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Je kan altijd nog afwachten en dan terug sturen 

Chili71
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goed lezen , het is geannuleerd.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Chili71 
Het vervelende is dat dit een klanten helpen klanten community is en niemand hier voor je kan kijken wat je nu moet doen. Ik raad je toch aan om opnieuw contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Deze mensen moeten je meer duidelijkheid kunnen geven en met een oplossing komen. 

Je kan wel wachten tot alles thuis komt maar dat schiet natuurlijk niet op. Snap ook niet waarom 1bammihab z’n eigen reactie zo leuk vind. Maar goed, dat is zijn keuze. Want je hebt gelijk Chili71, het is natuurlijk van de zotte dat je nu moet wachten en dan niet moet aannemen. Op de website staat duidelijk: Zie je af van de bestelling? Bel ons voordat je pakket onderweg is om te annuleren. En dit is in jou geval wat je wilt. Dus ik zou toch nog een keer bellen met 0800-0560

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

@Chili71 Wat is ondertussen de status? Heb je het pakket geweigerd of heb je contact opgenomen met onze klantenservice?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic