Soja

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling gedaan, geen mail ontvangen, en er wordt foutieve informatie door de chat gedeeld.

Beste Vodafone,

Ik heb woensdag een bestelling geplaatst bij jullie van een nieuw abonnement, hele proces doorlopen inclusief betalingen. Telefoon is op voorraad, en ik wacht tot mijn bestelling in behandeling wordt genomen. Met name op de mail met de bevestiging en daarin het ordernummer zodat ik mijn bestelling kan volgen.

Inmiddels uit mijn betaalbevestiging het ordernummer gevonden en gepakt. Want ik heb nog steeds geen bevestiging email, en nee ook niet in mijn spam folder.

Gisteren contact gehad op de chat met een Collega Robbert, die mij vertelde dat mijn bestelling op uitlevering staat en ik gisteren en/of vandaag een mail moet krijgen om een levering afspraak te maken.

Op mijn vraag waarom ik dan nog steeds geen bestelbevestiging gehad heb, kwam geen antwoord.

Als ik zelf kijk naar de bestelling status, staat er helemaal geen uitlevering maar wachtend op goedkeuring. Dus wat is er nu wel en wat is er nu niet waar?

Vragen:
1. Waar blijft mijn bestelbevestiging met ordernummer erin?
2. Hoe zit het met mijn status, klopt de status zoals collega Robbert aangaf, of is het nog steeds wachten op goedkeuring.
3. En hoelang duurt normaal dit proces, gaan er weken overheen of hoe zit het?

Ik hoop graag antwoord te ontvangen. Bijgevoegd de status die ik op de website krijg en het transcriptie schrift met een medewerker Robbert van Vodafone.


Moderator edit: screesnhots verwijderd ivm privacy gegevens.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Soja

Welkom op de Community.

Ik heb je screenshots verwijderd omdat dit een openbare community is. Iedereen kan dus ook jouw gegevens zien. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daarnaast kunnen ook andere klanten reageren op dit topic.

Zodra je een bestelling doet, krijg je binnen 48 uur normaal gesproken een bevestiging. Dit is omdat als er een lening aangevraagd is voor het toestel, de inkomsten- lastentoets en de gegevens voor de BKR gecontroleerd moeten worden. Daarna wordt pas een bevestiging gestuurd en de status aangepast.

De status van de bestelling kun je opvragen via 0800-0560. Mijn collega's van de afdeling status order kunnen je bestelling erbij pakken en controleren of de BKR en Inkomsten- Lastentoets goedgekeurd is.

Omdat ik niet je gegevens erbij kan pakken, kan ik ook niet aangeven of Robbert gelijk heeft of niet. Hiervoor mag je met het bovenstaande nummer bellen.
Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Soja

Welkom op de Community.

Ik heb je screenshots verwijderd omdat dit een openbare community is. Iedereen kan dus ook jouw gegevens zien. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daarnaast kunnen ook andere klanten reageren op dit topic.

Zodra je een bestelling doet, krijg je binnen 48 uur normaal gesproken een bevestiging. Dit is omdat als er een lening aangevraagd is voor het toestel, de inkomsten- lastentoets en de gegevens voor de BKR gecontroleerd moeten worden. Daarna wordt pas een bevestiging gestuurd en de status aangepast.

De status van de bestelling kun je opvragen via 0800-0560. Mijn collega's van de afdeling status order kunnen je bestelling erbij pakken en controleren of de BKR en Inkomsten- Lastentoets goedgekeurd is.

Omdat ik niet je gegevens erbij kan pakken, kan ik ook niet aangeven of Robbert gelijk heeft of niet. Hiervoor mag je met het bovenstaande nummer bellen.
Laat je weten of het gelukt is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Soja? En heb je de bevestiging ontvangen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic