mm2503

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling Iphone xr,

Beste vodafone,

 

Op Zondag Nacht heb ik een bestelling geplaatst bij jullie toestel met abonnement nu heb ik daar helemaal niks over gekregen in mijn inbox en de bestelling staat nu nog op controleren, is er een langere levertijd voor de iphone xr 64gb?

 

Met vriendelijke groet mitchell,

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @mm2503 

Welkom op de community!
Zodra je een bestelling plaatst, krijg je binnen 48 uur een bevestiging van je bestelling. Dit heeft te maken met het aanvragen van de BKR en het controleren van de inkomsten lasten toets. Mocht je deze nog niet ontvangen hebben, dan mag je hiervoor bellen met 0800-0560.

Zodra bovenstaande verwerkt is, zal er gecontroleerd worden of het toestel op voorraad is en het toestel uitgestuurd worden. Daarna ontvang je een mail zodra het toestel wordt uitgestuurd. Mijn collega's van de afdeling status order controleren graag voor je wanneer het toestel geleverd gaat worden.

Laat je weten wanneer je het toestel ontvangt?
 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @mm2503 

Welkom op de community!
Zodra je een bestelling plaatst, krijg je binnen 48 uur een bevestiging van je bestelling. Dit heeft te maken met het aanvragen van de BKR en het controleren van de inkomsten lasten toets. Mocht je deze nog niet ontvangen hebben, dan mag je hiervoor bellen met 0800-0560.

Zodra bovenstaande verwerkt is, zal er gecontroleerd worden of het toestel op voorraad is en het toestel uitgestuurd worden. Daarna ontvang je een mail zodra het toestel wordt uitgestuurd. Mijn collega's van de afdeling status order controleren graag voor je wanneer het toestel geleverd gaat worden.

Laat je weten wanneer je het toestel ontvangt?
 

mm2503
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

okay bedankt voor de snelle reactie ik zal nog even wachten

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Wat is ondertussen de status @mm2503 ? Heb je bericht van ons ontvangen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic