Erik. F

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling iphone xs max 64 GB GOLD

ik heb 7 maart een iphone xs max 64 GB gold besteld bij jullie en ik wil graag weten wanneer hij binnen komt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Erik. F
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk en alvast gefeliciteerd met je aankoop. Mooi toestel!
Maar nu eerst nog krijgen 🙂 Hiervoor kan je het best contact opnemen met de klantenservice via een chat te starten of een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen voor je kijken wanneer ze hem binnen krijgen. Soms weten ze het ook niet, maar vaak genoeg kunnen ze er wel antwoord op geven.

Succes in ieder geval en alvast veel plezier 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Erik. F
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk en alvast gefeliciteerd met je aankoop. Mooi toestel!
Maar nu eerst nog krijgen 🙂 Hiervoor kan je het best contact opnemen met de klantenservice via een chat te starten of een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen voor je kijken wanneer ze hem binnen krijgen. Soms weten ze het ook niet, maar vaak genoeg kunnen ze er wel antwoord op geven.

Succes in ieder geval en alvast veel plezier 🙂
lena

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb met dezelfde toestel verlengd vanaf 21 Feb en ik wacht nog steeds. Niemand binnen Vodafone kan me vertellen wanneer mijn toestel binnen is. Steeds hoor ik afwachten, annuleren of kiezen voor een andere kleur. Weet ondertussen ook niet meer wat te doen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
lena wrote:
Ik heb met dezelfde toestel verlengd vanaf 21 Feb en ik wacht nog steeds. Niemand binnen Vodafone kan me vertellen wanneer mijn toestel binnen is. Steeds hoor ik afwachten, annuleren of kiezen voor een andere kleur. Weet ondertussen ook niet meer wat te doen.

Ook Vodafone wacht op z'n voorraad. Daar kunnen ze niet zoveel over melden omdat ze deze ook van Apple moeten krijgen. Daar valt dus nooit iets op te zeggen, zeker als het ook nog eens een toestel is dat goed verkoopt. Op meerdere sites is die niet aanwezig, dus wachten is dan echt de juiste optie. Je kan hem ook los kopen via Apple, dan heb je hem morgen in huis of ga langs bij Apple in Amsterdam.

Anders toch maar even geduld hebben, ook al is het erg moeilijk.
Begrijp het wel hoor, het is een mooi toestel 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via de Community hebben wij geen inzicht in orders, leveringen en persoonsgegevens. Dit is de reden dat ik het topic gesloten heb.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic