Floorkreijveld1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling iPhone xs max gold

Hallo ik heb een vraagje mijn telefoon die ik heb besteld, iPhone xs max gold zou een langere levertijd hebben en ik zit er al sinds woensdag op te wachten, ik vrijdag op vakantie en zou hem dan graag willen hebben, kunt u kijken of het geregeld kan worden dat de telefoon er voor vrijdag is? Vriendelijke groet Floor Kreijveld
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hierover al gebeld met mijn collega's van de afdeling status order Floorkreijveld123? Dit mag via 0800-0560. Je kunt hiervoor ook een chat starten en vragen of mijn collega's je willen doorverbinden met deze afdeling.
Via Facebook of Twitter is dit niet mogelijk Energieboy.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Floorkreijveld123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community dus via deze weg kunnen we je niet helpen. Aangezien hiervoor in het systeem gekeken moet worden heb je echt iemand van de klantenservice van Vodafone nodig. Dit kan je bellen maar je kan ook een chat starten en deze vraag stellen.

Eventueel kan je ook nog een Facebook of Twitter bericht plaatsen. Ook daar zitten mensen die je hiermee verder kunnen helpen.

Alvast een hele fijne vakantie gewenst en ik hoop dat ze je kunnen helpen met je verzoek.
Laat nog even weten hoe het is afgelopen, bedankt 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hierover al gebeld met mijn collega's van de afdeling status order Floorkreijveld123? Dit mag via 0800-0560. Je kunt hiervoor ook een chat starten en vragen of mijn collega's je willen doorverbinden met deze afdeling.
Via Facebook of Twitter is dit niet mogelijk Energieboy.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Oh, wat jammer....
Een bestelling kan dus niet gecontroleerd worden via Facebook of Twitter.
Dan weet ik dat ook weer 🙂

Bedankt!

Heb je hier iets aan gehad Floor?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht er geen update komen, dan zal het topic binnenkort gesloten worden Floorkreijveld123
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic