Rolinka

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling zonder duidelijk reden geannuleerd

Het zakelijke abonnement dat ik had bij mijn vorige werkgever loopt af, dus de Black Friday korting kwam mij vandaag erg goed uit. Ik heb een bestelling geplaatst (met nummerbehoud) voor een sim only abonnement, maar mijn bestelling is zonder reden geannuleerd. Zouden jullie duidelijk kunnen aangeven waarom dit is gebeurd? Ik kan natuurlijk nog eens gaan bestellen, maar waarschijnlijk lopen jullie dan tegen dezelfde zaken aan als bij de vorige bestelling en wordt ook mijn nieuwe bestelling geannuleerd. Ik  hang nu al 30 minuten aan de lijn om geholpen te worden door de klantenservice. Hopelijk gaat het zo sneller.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Rolinka 

Welkom op de community! Het kan verschillende oorzaken hebben waarom een bestelling geannuleerd is. Denk hierbij aan een fout in de bestelling, inkomens- en lastentoets & BKR-registratie is afgewezen, een fout bij ons in de systemen etc.
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's en is de bestelling geplaatst?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Rolinka 

Welkom op de community! Het kan verschillende oorzaken hebben waarom een bestelling geannuleerd is. Denk hierbij aan een fout in de bestelling, inkomens- en lastentoets & BKR-registratie is afgewezen, een fout bij ons in de systemen etc.
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's en is de bestelling geplaatst?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen @Rolinka, dan zal het topic binnenkort gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic