C.rmixes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaal sms aanzetten

Hoi!

Ik heb per ongeluk de dienst voor betaal sms uitgezet via mijn telefoon. Ik heb mijn hele telefoon (Galaxy s8) al helemaal doorzocht, maar kan het nergens vinden.

Iemand die me kan helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
In het toestel kun je dit ook deblokeren via: ga naar apps > instellingen > applicaties > rechts boven 3 puntjes (menu) > speciale toegang > premium sms-services gebruiken > berichtenservice > maak dan de keuze 'ask/never allow/always allow'.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi C.rmixes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg grappige vraag want normaal vragen mensen juist hoe dit uit te zetten en jij wilt het nu aanzetten. Heb je ooit via payinfo.nl je afgemeld? Dan kan je je alleen weer aanmelden via de klantenservice van Vodafone. Wat je volgens mij toch zo ie zo beter kan doen omdat ze bij de klantenservice in het systeem kunnen kijken en je kunnen helpen met het aanzetten van betaal smsjes.

Ik heb in My Vodafone zitten kijken en kom niet verder dan alleen blokkeren van oproepen en geen sms berichten. Mijn advies zou zijn, neem contact op met de klantenservice van Vodafone, je kan eventueel ook een chat starten. Deze kijken voor je in het systeem en kunnen je er beter bij helpen dan ik hier op het moment.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
In het toestel kun je dit ook deblokeren via: ga naar apps > instellingen > applicaties > rechts boven 3 puntjes (menu) > speciale toegang > premium sms-services gebruiken > berichtenservice > maak dan de keuze 'ask/never allow/always allow'.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Steven wrote:
In het toestel kun je dit ook deblokeren via: ga naar apps > instellingen > applicaties > rechts boven 3 puntjes (menu) > speciale toegang > premium sms-services gebruiken > berichtenservice > maak dan de keuze 'ask/never allow/always allow'.

Dat is een goede, ik wist dit ook niet. Al hoewel met google was ik ook verder gekomen, waarschijnlijk 🙂
Ik hoop dat het de TS helpt en dat die het nu ook kan stoppen. Afwachten op de reactie.
C.rmixes
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Energyboy voor je tips. Ik heb inderdaad al op payinfo gekeken, maar daar stond dat alles prima was. Bedankt Steven! Ik ben dankzij je 'stapenplan' eruit gekomen. :smile:
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Goed om te horen dat het opgelost is @C.rmixes! Dan sluit ik nu het topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic