Eleonora_Passie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
LS., Ik kan nog steeds niet betalen met credit card. Er is een call aangemaakt 2 weken geleden. Ik wil niet afgesloten worden
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Eleonora_Passie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is natuurlijk heel vervelend dat dit nog niet werkt. Echter, hier op de community kunnen wij als klanten onder elkaar niet aangeven wanneer dit nu is opgelost of niet. Ik zou dan toch proberen om op een andere manier te gaan betalen, zoals iDEAL of zo.

Onderaan deze pagina staat hoe je ook kan betalen:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml#betaalmanieren

Weet dat Vodafone druk bezig is met het oplossen van CreditCard betalen en vervelend genoeg is dit dus nog niet opgelost, zoals jij het hebt ondervonden. Om niet afgesloten te worden is het toch handig om dan op een andere manier te betalen.

Succes en natuurlijk Fijne Feestdagen!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Eleonora_Passie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is natuurlijk heel vervelend dat dit nog niet werkt. Echter, hier op de community kunnen wij als klanten onder elkaar niet aangeven wanneer dit nu is opgelost of niet. Ik zou dan toch proberen om op een andere manier te gaan betalen, zoals iDEAL of zo.

Onderaan deze pagina staat hoe je ook kan betalen:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml#betaalmanieren

Weet dat Vodafone druk bezig is met het oplossen van CreditCard betalen en vervelend genoeg is dit dus nog niet opgelost, zoals jij het hebt ondervonden. Om niet afgesloten te worden is het toch handig om dan op een andere manier te betalen.

Succes en natuurlijk Fijne Feestdagen!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
@Eleonora_Passie

Wat is ondertussen de status? Kunnen we je nog ergens mee helpen via de Community?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt, zal het toppic binnenkort gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic