nesibehatunyunl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik zou graag mijn rekeningen willen betalen via mijn telefoon, hoe doe ik dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hallo nesibehatunyunlu78
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je betaalt je rekening standaard via automatische incasso. Je moet hiervoor een IBAN hebben uit een SEPA land waarop een automatische incasso kan plaatsvinden (dus géén spaarrekening).

Als de automatische incasso mislukt, kun je op één van de onderstaande manieren betalen.

Via My Vodafone of de My Vodafone App

  • Je ziet meteen welke rekening nog openstaat. Je betaalt snel en eenvoudig met iDEAL of creditcard. En je betaling is dezelfde dag nog verwerkt.

Via internetbankieren

  • Vermeld bij je betaling je mobiele nummer en je klantnummer. Je klantnummer bestaat uit 9 cijfers. Je vindt het terug op je contract, op elke rekening en in My Vodafone. De verwerking via internetbankieren kan 2 dagen duren.

Of contant

  • Dit kan alleen bij een GWK-vestiging. Vermeld je mobiele nummer en klantnummer bij je betaling.


Betaling in Nederland
IBAN: NL08 DEUT 0265 1218 09
t.n.v. Vodafone Libertel B.V. te Maastricht

Betaling in het buitenland
IBAN: NL08 DEUT 0265 1218 09
BIC (Swiftcode): DEUTNL2A
Deutsche Bank AG, De Entree 99-197, 1101HE Amsterdam

Meer info: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml#betaalmanieren

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hallo nesibehatunyunlu78
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je betaalt je rekening standaard via automatische incasso. Je moet hiervoor een IBAN hebben uit een SEPA land waarop een automatische incasso kan plaatsvinden (dus géén spaarrekening).

Als de automatische incasso mislukt, kun je op één van de onderstaande manieren betalen.

Via My Vodafone of de My Vodafone App

  • Je ziet meteen welke rekening nog openstaat. Je betaalt snel en eenvoudig met iDEAL of creditcard. En je betaling is dezelfde dag nog verwerkt.

Via internetbankieren

  • Vermeld bij je betaling je mobiele nummer en je klantnummer. Je klantnummer bestaat uit 9 cijfers. Je vindt het terug op je contract, op elke rekening en in My Vodafone. De verwerking via internetbankieren kan 2 dagen duren.

Of contant

  • Dit kan alleen bij een GWK-vestiging. Vermeld je mobiele nummer en klantnummer bij je betaling.


Betaling in Nederland
IBAN: NL08 DEUT 0265 1218 09
t.n.v. Vodafone Libertel B.V. te Maastricht

Betaling in het buitenland
IBAN: NL08 DEUT 0265 1218 09
BIC (Swiftcode): DEUTNL2A
Deutsche Bank AG, De Entree 99-197, 1101HE Amsterdam

Meer info: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml#betaalmanieren
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie wat je zocht nesibehatunyunlu78 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic