Terrordevil1908

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalingen via Vodafone rekening

Ik wil via Vodafone een ingame aankoop doen maar k krijg de melding dat ik al teveel heb gekocht maar heb nog nix gekocht hoe kan k dit aanpassen zodat 't maandelijks word afgeschreven 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Terrordevil1908 

 

Je kunt zowel via de Apple store als Google Playstore een limiet instellen per maand. Indien je het limiet bereikt hebt, kun je geen aankopen doen. Daarnaast mag je inderdaad geen blokkade hebben bij ons op contentdiensten of via www.payinfo.nl

Ik raad je dan ook aan om dit te controleren via de appstore en via www.payinfo.nl. Ik hoor graag van je of je het hiermee opgelost hebt. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11835Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Terrordevil1908 
Heb je je misschien afgemeld bij Payinfo? Want dan kan je deze service niet meer gebruiken. Als dit het geval is, dan even wachten op een moderator van Vodafone. 

Eventueel kan deze niet ik gelijk voor je kijken wat er aan de hand is met de melding, die je krijgt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Terrordevil1908 

 

Je kunt zowel via de Apple store als Google Playstore een limiet instellen per maand. Indien je het limiet bereikt hebt, kun je geen aankopen doen. Daarnaast mag je inderdaad geen blokkade hebben bij ons op contentdiensten of via www.payinfo.nl

Ik raad je dan ook aan om dit te controleren via de appstore en via www.payinfo.nl. Ik hoor graag van je of je het hiermee opgelost hebt. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

We ontvangen graag nog een update van jou hierover @Terrordevil1908 ! 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic