Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Bevestigingsformulier

In dit topic vind je de bevestigingsmail die na aanmelding voor het Vodafone Community Rewards programma wordt gestuurd.

Zodra Vodafone Community Rewards live gaat zal deze bevestiging automatisch per e-mail worden gestuurd, tijdens de testfase is deze functionaliteit nog niet beschikbaar waardoor we de e-mail in dit topic hebben geplaatst:

Hoi *gebruikersnaam deelnemer* !

Welkom bij de Vodafone Community Rewards! Leuk dat je je aangemeld hebt. Nu we alle “papierwerk” achter de rug hebben, kun je meteen punten gaan verzamelen!
Even een paar tips:

  • Ben je benieuwd hoeveel punten je waarvoor krijgt? Bekijk een overzicht van alle spelregels in dit topic.
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

  • Is de bevestigingsmail duidelijk?
  • Zou je deze bevestiging op een andere manier willen ontvangen? (privébericht, of anders?)
  • Zou je hier iets aan willen toevoegen?
  • Heb je nog op- of aanmerkingen?




  • Prima, duidelijk en heeft niet meer informatie nodig
  • Per mail is het best omdat je dan zeker weet als klant dat je bent ingeschreven. Uiteraard kan je per PM nog een bericht plaatsen dat men nu actief is als spaarder en wanneer ze vragen hebben, dit in die PM kunnen doen (en dan ontvangen jullie deze en kan wie er op dat moment werkt er antwoord op geven).
  • Ja, dat het ook mogelijk is om je wekelijkse mail met punten info UIT te zetten (al die mailtjes die je maar binnen blijft krijgen, je kan het toch ook zien ergens binnen de community?)
  • Op de laatste regel zou je eventueel nog een linkje kunnen maken naar welke PB dit dan verzonden kan worden. Dit is tenslotte een mail dus niet zo snel te achterhalen bij wie je nu moet zijn. Zie ook mijn info bij punt 2

Tekst is wel grappig dat nu alle “papierwerk” achter de rug is. Leuk bedacht en is wel iets voor deze tijd omdat je alles juist NIET via papier doet. Ja, leuk bedacht! De mail is goed, kort en krachtig, duidelijk en geeft mij verder geen vragen meer eigenlijk.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Is de bevestigingsmail duidelijk?
Ja

Zou je deze bevestiging op een andere manier willen ontvangen? (privébericht, of anders?)
Nee

Zou je hier iets aan willen toevoegen?
Is de wekelijkse mailing met punten standaard of kun je dit aanpassen? Krijg je de mail ook als je een weekje niet actief bent? Als er nog instellingen zijn die je kunt aanpassen, een linkje naar die pagina?

Heb je nog op- of aanmerkingen?
Er staat 'punten aantal', dit moet 'puntenaantal' of 'aantal punten' zijn.
Misschien kan de 'stuur ons een PB' meteen een linkje zijn naar de pagina om dit PB te sturen zoals Energieboy ook al zegt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Is de bevestigingsmail duidelijk?
Ja

Zou je deze bevestiging op een andere manier willen ontvangen? (privébericht, of anders?)
Nee

Zou je hier iets aan willen toevoegen?
Er staat wel link naar de spelregels, maar een link naar het puntenoverzicht kan denk ik geen kwaad. Je kunt deze dan direct in je bookmarks zetten.

Heb je nog op- of aanmerkingen?
Wat Sido al aangaf, ik denk dat sommigen geen aparte wekelijkse e-mail willen ontvangen. Mogelijk is dit aan te passen of iets voor het aanmeldformulier (voorkeuren direct opgeven).
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
3. Bevestiging na aanmelding

Duidelijk, kort en krachtig.
Via een mail is prima.
Ik zou nog niet te veel uitweiden in deze mail, uitgebreidere info zit achter de link.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

  • Is de bevestigingsmail duidelijk?
  • Zou je deze bevestiging op een andere manier willen ontvangen? (privébericht, of anders?)
  • Zou je hier iets aan willen toevoegen?
  • Heb je nog op- of aanmerkingen?


  • Ja
  • Ik zou de bevestiging per e-mail doorsturen (uiteraard kan het geen kwaad om het dan ook via een PB te doen)
  • Zoals al eerder is vermeld , wekelijkse e-mail kunnen wijzigen naar bijvoorbeeld maandelijks
  • Geen verdere opmerkingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Energieboy!

Thanks voor je feedback. We hebben er voor nu bewust voor gekozen om bepaalde communicatie via e-mail te laten verlopen. Dit om het overzicht te houden en de communicatie via één kanaal te krijgen. Zoals je weet is er niet 24/7 iemand aanwezig op de Community en werken we soms na elkaar of langs elkaar heen. Een mailinbox is dan makkelijker "bij te houden" dan een account met PM's. Bovendien is het in deze testfase ook voor onze documentatie handiger.

Er komt wel een optie om de (hoeveelheid) mails via de instellingen te beheren. Ik zal dit nog eens duidelijker in de bevestigingsmail gaan formuleren.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @SamsungExpert!

Ook jou zijn we dankbaar voor de gegeven feedback,
In eerste instantie starten we tijdens de pilot van dit programma met een wekelijkse mail met een puntenoverzicht. Zodra de pilot voorbij is gaan we evalueren of dit wellicht vaker of juist minder vaak nodig is. Sowieso is het meteen bij start van het programma al mogelijk om de mails helemaal aan- of uit te zetten. Dit zal ik nog eens duidelijker in de bevestigingsmail formuleren. Zoals ook te lezen in de reply naar Energieboy van net :smile:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic