Bart40

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bij Vodafone betaal je ook voor contentdiensten !!!

Goedemorgen Abbonees,
Ik heb een nare ervaring met ''content diensten '' die in rekening worden gebracht door Vodafone.
Content diensten van derden partijen waar ik geen weet van heb, geen gebruik van maak en waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Je verwacht dit niet van Vodafone, één van werelds grootste aanbieders van mobiele telefonie.
Het valt niet echt op, maar ondertussen werd er zo'n beetje elke termijn een extra bedrag van gemiddeld 10 a 25 euro door Vodafone in rekening gebracht.
Op een gegeven moment ontdekte ik het en ben ik contact gaan opnemen Vodafone. Bellen, bellen en nog eens bellen, een klachtbrief sturen naar het hoofdkantoor. Één muur van onbegrip, dingen beloven en niet nakomen, weigeren informatie te verstrekken etc. etc. Ongelofelijk wat een cowboys. Ik kan niet wachten om over te gaan KPN.
Ben ik de enige met deze nare Vodafone ervaring? Zijn er meer mensen die niet tevreden zijn over de service van Vodafone?
Groet, Bart
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Bart40,

Vervelend om je negatieve ervaring te lezen. Echter zie ik dat je al een topic hebt geopend, het is niet de bedoeling steeds meerdere topics te openen.

Houden we het bij één topic? Thanks!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
@Bart40,

Dit is nu het derde topic dat je hierover opent. Ik heb gisteren in het tweede geopende topic ook al aangegeven dat dit niet toegestaan. Ook deze thread is bij deze dus gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic