anton88

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

bijkomende kosten door gaming services die ik nooit gebruikt heb

Ik heb al 2 maanden lang dat ik extra moet betalen omdat ik blijkbaar gebruik maak van gaming services, nergens op mijn rekeningoverzicht is dit te zien en ik heb nog nooit iets anders gebruikt dan mijn gewone abonnement.

De kosten bedragen al meer dan 40 euro.

Heeft iemand hier ook last van en wat ik hieraan doen. Ik heb al een klachtenformulier ingevuld via vodafone een week geleden maar krijg nog steeds geen antwoord. Als het zo door gaat ga ik mijn abonnement opzeggen bij vodafone, slechte service is dit. Alleen maar extra kosten rekenen en niet antwoorden op vragen van je klant.

mvg anton
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi anton88
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het zijn hele vervelende dingen en deze komen elke keer terug hier op de Community. Er zijn al een aantal topics over geopend en misschien is het goed om die ook eens te lezen. Wat ik alleen nog even hier snel wil toevoegen is dat je je kunt afmelden voor betaalabonnenten. Ga naar www.payinfo.nl en daar zorg je dat je nooit meer een betaalabonnement kunt afsluiten (lijkt me wel zo handig).

De vraag of iemand anders hier ook last van heeft, lees de onderstaande topics maar eens, dan zie je dat meer mensen hier last van hebben. Het hoeft niet eens je eigen schuld te zijn want het kan ook zijn te je op een banner hebt geklikt waar dit in zat verborgen of dat je in een app een spelletje hebt die opeens info laat zien en dan al je gegevens van je mobiel mee pakt (want bij veel Android spelletjes of app's vragen ze wel heel veel toestemming aan je om heel je telefoon in te zien). Dus het hoeft niet echt je eigen schuld te zijn, dat is na zoveel topics wel duidelijk geworden 🙂

Zie hier de linkjes:
https://forum.vodafone.nl/search?q=health

Wel jammer dat je gelijk aangeeft te willen stoppen bij Vodafone. Ik weet niet wanneer je je eerste klacht hebt ingediend bij Vodafone via deze pagina, want je krijgt er altijd antwoord. Ze moeten het eerst onderzoeken en daarom is het ook altijd zo belangrijk dat je je facturen bekijkt elke maand. Zeker als het een ander bedrag is dan je normaal per maand laat afschrijven.

Succes in ieder geval en je kunt altijd vragen of Vodafone uit coulance het geld terug wil storten. Of ze dat doen dat weet ik natuurlijk niet, dat gaan ze eerst onderzoeken en dan krijg je er antwoord op. Voor nu toch nog een goed weekend gewenst.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Alle klachten worden uiteindelijk beantwoord anton88. Ik zou je dus willen vragen om nog heel even geduld te hebben. Je zult hier reactie van ons op ontvangen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels een antwoord gekregen anton88?
anton88
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tot op heden heb ik geen antwoord gekregen van de klantenservice van vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan ben ik bang dat het vrij druk is op de afdeling die dit verwerkt. Normaal heb je binnen een 5 werkdagen een reactie. Mijn excuses voor het ongemak.
anton88
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Daar kun jij niets aan doen steven dus je hoeft je excuses niet aan te bieden ! Ik zal nog even geduld moeten hebben.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Mocht je een antwoord ontvangen, lezen wij graag een update/ de oplossing 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic