patrickWijnstra

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Black friday 2019

Komen er elke dag nieuwe deals en vervallen de deals van vorige dagen? Of komen de deals in 1 keer op de site voor 6 dagen lang ?

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @patrickWijnstra 
Alle informatie over Black Friday kan je vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/blackfriday/

Verdere info is er niet en zal je dus moeten blijven volgen op die pagina.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zodra er meer bekend is, zul je het via bovenstaande link terug lezen of hier op de community @patrickWijnstra  @Energieboy 

patrickWijnstra
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven  @Energieboy  hoe ging het vorige jaren met black friday bij vodafone. Elke dag nieuwe aanbiedingen en na die dag weer nieuwe en de aanbiedingen van de dag ervoor weg of allemaal aanbiedingen in 1 keer en 6 dagen geldig?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Vorig jaar waren de aanbiedingen meerdere dagen geldig @patrickWijnstra.

razorclaw

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Energieboy wrote:

Verdere info is er niet en zal je dus moeten blijven volgen op die pagina.

Niet? Dus er is nog hoop dat de hieronder genoemde aanbiedingen op valse geruchten zijn gebaseerd en er iets in de pijplijn zit wat wél de moeite waard is?

Van woensdag 27 november tot en met maandag 3 december:

  • Red Essential - 5 GB:  afgeprijsd van 25,- naar 23,- i.c.m een 2 jaar abonnement; bij een 1-jarig contract van 26,- naar 24,-
  • Red 15 GB: afgeprijsd van 30,- naar 27,- i.c.m een 2 jarig abonnement; 1-jarig contract is een euro duurder.
  • Red Together - 40 GB: afgeprijsd van 35,- naar 32,- i.c.m een 2 jarig contract;1-jarig contract is een euro duurder.
  • Red Together Extra heeft GEEN korting tijdens Black Friday!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Gewoon afwachten, over 3 uur, vanaf nu, krijg je de info op die pagina. Moeilijk hè, wacht ??

razorclaw

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Helaas leverde het wachten geen leuke verrassing op; de geruchten bleken niet vals.

Voor mij betekent dit: niks veranderen aan mijn F&F-BF-2017 abonnement óf kijken wat de concurrentie te bieden heeft.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
razorclaw wrote:

Helaas leverde het wachten geen leuke verrassing op; de geruchten bleken niet vals.

Voor mij betekent dit: niks veranderen aan mijn F&F-BF-2017 abonnement óf kijken wat de concurrentie te bieden heeft.

Met je F&F heb je al extra korting. Zou haast zeggen, wees blij dat je F&F hebt kunnen gebruiken en al extra korting krijgt elke maand. Er is nu ook een korting met Black Friday op de F&F pagina. Misschien ook niet de aanbieding die je graag wenst, maar die is wel. En shoppen loont altijd maar let op als je Ziggo hebt, dan vervalt de extra’s bij Ziggo als je geen Vodafone abonnement meer hebt. 

razorclaw

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Energieboy wrote:
razorclaw wrote:

(...)

Er is nu ook een korting met Black Friday op de F&F pagina.

Bedankt, ik zie 'em net. Voor mij geldt dan dat als ik slechts 3 ct./mnd. meer ga betalen, ik ook weer ruim in m'n data ga zitten. Dát vind ik wél interessant!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic