NinaTearney

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Blendle opzeggen

Ik had een gratis proefabonnement van Blendle via Vodafone. Ik dacht dat dat was afgelopen maar nu blijkt dat ik al een jaar 10 euro per maand betaal voor Blendle, maar niet via m’n Vodafone rekening. Nu wil ik het abonnement opzeggen, maar dat lukt niet. Volgens m’n inlog moet dat via my Vodafone, maar daar geeft het aan dat ik geen abonnement heb. Rechtstreeks opzeggen via Blendle lukt me ook niet. Hoe moet ik het nu aanpakken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NinaTearney
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy Bedankt voor je antwoord. Ik heb het geprobeerd via Blendle zelf, via Vodafone en via de IOS optie, lukte alle 3 keren niet dus ik ga morgen maar even langs de Vodafone winkel, zij kunnen me vast verder helpen.

En inderdaad balen dat ik een jaar heb betaald zomaar dat ik het door had, zal voortaan beter opletten! ?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi NinaTearney
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je er nu pas achter komt dat je al een jaar lang geld hebt uitgegeven voor een dienst die je niet meer dacht te gebruiken. Heb je al eens via deze pagina gekeken: https://offers.vodafone.com/nl

Volgens Vodafone kan je je via deze url opzeggen bij Blendle. Mocht daar geen abonnement tussen staan dan heb je via Vodafone ook geen abonnement lopen en dan zal je even moeten kijken op de website van Blendle: https://www.blendle.support/hc/nl/articles/115000241212-Hoe-kan-ik-mijn-abonnement-op-Blendle-Premiu...

Hopende dat dit je verder op weg helpt en laat nog even weren of het is gelukt om het te stoppen. Is dit het juiste antwoord, geef het dan aan als Best Antwoord, daar help je andere gebruikers ook weer mee. Bedankt en nog een fijne zondag.
NinaTearney
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy Bedankt voor je antwoord. Ik heb het geprobeerd via Blendle zelf, via Vodafone en via de IOS optie, lukte alle 3 keren niet dus ik ga morgen maar even langs de Vodafone winkel, zij kunnen me vast verder helpen.

En inderdaad balen dat ik een jaar heb betaald zomaar dat ik het door had, zal voortaan beter opletten! ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heeft de Vodafone winkel jou goed verder geholpen NinaTearney ?
NinaTearney
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Het is gelukt! Blendle is opgezegd ????
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
NinaTearney wrote:
Het is gelukt! Blendle is opgezegd ????

Geweldig, fijn dat het is gestopt.
Hoe heb je dit nu gedaan?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie verder, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic