inejan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
B heb vandaag 1 rekening betaald in plaats van 2,dat kan ik pas de 26ste.heb AOW.mijn man ligt doodziek in ziekenhuis en kan hem niet bellen,ik kan er niet heen omdat ik zelf ook ziek ben.mijn man is 76 en heeft het aan zijn hart.vodafone haalt de blokkade er niet af.ik ben 15 jaar of meer klant.maar ga het abonnement opzeggen omdat men zo meelevend is
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik kan mij voorstellen dat het niet fijn is dat je geblokkeerd bent inejan
En zeker niet in deze situatie.

Graag leg ik je een stukje uit over de blokkade. Voordat er een blokkade geplaatst wordt zijn er al een aantal dingen gebeurd.
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een rekening even niet lekker uitkomt. Je krijgt dan ook verschillende sms'jes met het verzoek om de factuur te voldoen. Ook zie je in My Vodafone dat de factuur of facturen open staan. Zolang er geen blokkade op staat, kun je altijd contact met ons opnemen voor een betaalafspraak.

Zodra de blokkade geplaatst wordt (dan zijn we bijna een 5 weken verder en staan er vaak 2 of meer facturen open). Er kan altijd nog een afspraak gemaakt worden. Echter de blokkade wordt pas verwijderd zodra alle facturen voldaan zijn. Dit is niet om jou te plagen of niet mee willen werken aan je verzoek. Maar omdat je gebruik maakt van onze diensten die ook betaald moeten worden. Daarnaast is het ook nog eens doordat er continu een een achterstand is, je steeds verder achterop raakt met betalen. Dit willen wij juist voorkomen. Dit staat verder los van medeleven etc. Wij gunnen namelijk niemand een opname in het ziekenhuis etc.

Ik hoop dat je man snel beter is en het ziekenhuis mag verlaten.Heel veel beterschap en sterkte!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes
Hallo inejan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat u dit nu moet overkomen. Wat erg dat uw man in het ziekenhuis ligt en u zelf ook niet in staat bent omdat u ziek bent. Alles bij elkaar maakt het er niet makkelijker op en nu moet ik u ook nog gaan vertellen dat dit een klanten helpt klanten community is en wij hier als klanten ook niet zoveel kunnen doen. Ook de moderator kan niet zoveel vanwege privacy redenen.

Ik kan u alleen doorsturen naar de klantenservice van Vodafone (1201 of via 0800-0094) of door een chat te starten met iemand van de klantenservice. Deze mensen moeten u verder kunnen helpen en kunnen ook in het systeem kijken. Het spijt mij dat ik daar verder niets aan kan doen en dat u dit nu zelf moet doen. Misschien is er iemand bij u in de omgeving die u kan helpen om dit op te lossen?

Sterkte en hoop dat u iets verder komt met de klantenservice. Zoals ik al schreef, u kunt ook met ze chatten via de computer, dat gaat misschien iets makkelijker? Sterkte met u en uw man.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik kan mij voorstellen dat het niet fijn is dat je geblokkeerd bent inejan
En zeker niet in deze situatie.

Graag leg ik je een stukje uit over de blokkade. Voordat er een blokkade geplaatst wordt zijn er al een aantal dingen gebeurd.
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een rekening even niet lekker uitkomt. Je krijgt dan ook verschillende sms'jes met het verzoek om de factuur te voldoen. Ook zie je in My Vodafone dat de factuur of facturen open staan. Zolang er geen blokkade op staat, kun je altijd contact met ons opnemen voor een betaalafspraak.

Zodra de blokkade geplaatst wordt (dan zijn we bijna een 5 weken verder en staan er vaak 2 of meer facturen open). Er kan altijd nog een afspraak gemaakt worden. Echter de blokkade wordt pas verwijderd zodra alle facturen voldaan zijn. Dit is niet om jou te plagen of niet mee willen werken aan je verzoek. Maar omdat je gebruik maakt van onze diensten die ook betaald moeten worden. Daarnaast is het ook nog eens doordat er continu een een achterstand is, je steeds verder achterop raakt met betalen. Dit willen wij juist voorkomen. Dit staat verder los van medeleven etc. Wij gunnen namelijk niemand een opname in het ziekenhuis etc.

Ik hoop dat je man snel beter is en het ziekenhuis mag verlaten.Heel veel beterschap en sterkte!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We begrijpen dat dit vervelend is inejan 😞 Was de informatie van Steven verder wel duidelijk?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic