Stacey123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blokkeer stalker

Hallo,

mijn opa wordt steeds gebeld door : +31850643917
dit nummer geblokkeerd voor bellen maar nu wordt er steeds bericht dat mijn opa gebeld is door dit nummer, dit krijgt hij binnen via sms. Hoe kunnen we dit oplossen want hij wordt er gek van. Want via Vodafone krijgt hij de hele tijd sms dat hij gebeld is door dit nummer.

Hoe kan je een beller blokkeren via sms ?

Met vriendelijke groet,

stacey
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Stacey123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Begrijpelijk dat je opa daar een beetje moe van begint te worden. Met een iPhone weet ik dat als je het nummer blokkeert dat die dan niet meer binnen komt en je krijgt ook geen SMS van Vodafone. Heb je hem wel in je toestel geblokkeerd? Anders even op internet zoeken naar je toestel en blokkeren binnenkomende gesprekken (via google).

Er is een website van Vodafone waar je kunt aangeven dat iemand je elke keer belt. Vodafone gaat dan kijken of ze daar iets aan kunnen doen. Bekijk deze website even en maak dan ook een melding voor je opa. Dan kunnen ze er bij Vodafone mee aan de slag gaan. Deze website: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml#telefonische-overlast

Weet niet of ze je er mee kunnen helpen, misschien is het wel een verkoop bedrijf, die mag bellen, maar dat zou je dan kunnen vragen aan Vodafone. Daarnaast kan je natuurlijk ook je opa nog inschrijven bij het www.bel-me-niet.nl register. Dat duurt wel even maar dan bellen er geen verkopers meer. Dus er is wel iets aan te doen, op 3 manieren zelfs 🙂

Succes en laat nog even weten of het heeft geholpen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Stacey123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Begrijpelijk dat je opa daar een beetje moe van begint te worden. Met een iPhone weet ik dat als je het nummer blokkeert dat die dan niet meer binnen komt en je krijgt ook geen SMS van Vodafone. Heb je hem wel in je toestel geblokkeerd? Anders even op internet zoeken naar je toestel en blokkeren binnenkomende gesprekken (via google).

Er is een website van Vodafone waar je kunt aangeven dat iemand je elke keer belt. Vodafone gaat dan kijken of ze daar iets aan kunnen doen. Bekijk deze website even en maak dan ook een melding voor je opa. Dan kunnen ze er bij Vodafone mee aan de slag gaan. Deze website: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml#telefonische-overlast

Weet niet of ze je er mee kunnen helpen, misschien is het wel een verkoop bedrijf, die mag bellen, maar dat zou je dan kunnen vragen aan Vodafone. Daarnaast kan je natuurlijk ook je opa nog inschrijven bij het www.bel-me-niet.nl register. Dat duurt wel even maar dan bellen er geen verkopers meer. Dus er is wel iets aan te doen, op 3 manieren zelfs 🙂

Succes en laat nog even weten of het heeft geholpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de bovenstaande stappen doorlopen voor je opa Stacey123?
Indien de Voicemail aan staat, wordt er wel een bericht afgeleverd. Dit kun je alleen uitzetten als je de voicemail ook uitzet of je dient het op de optie: je wordt gebeld te zetten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Stacey123,

We ontvangen graag nog een update van jou. Mochten we niks meer van je horen, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic