MariskaO86

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blokkering abonnement

Mijn abonnement is geblokkeerd voor uitgaande gesprekken. Dit is al sinds zaterdag, terwijl alleen de rekening voor de maand januari openstond. Na een zeer onplezierig en onklantvriendelijk telefoongesprek met Natasja van de 'klantenservice' heb ik de rekening voor de maand januari betaald. Overigens zou ik per direct intslagen worden als ik met mijn klanten om zou gaan zoals Natasja dat doet, dus wellicht is een gesprek met haar verstandig om meer ontevreden klanten te voorkomen.

Na de betaling zou ik binnen een uur weer aangesloten worden. Inmiddels zijn we ruim 55x een uur verder en nog steeds kan ik niet bellen. Ik heb gisteren een wel bekwame jongen van de klantenservice hierover gesproken en hij gaf aan dat er een storing is waardoor jullie mij niet kunnen aansluiten. Hij zou er vaart achter zetten, maar kon mij niet vertellen hoe lang dit ging duren.

Ik ben nu op het punt dat mijn geduld echt op is en ik verwacht vandaag een oplossing. Dit is absoluut onacceptabel, jullie leveren op dit moment biet waar ik voor betaal. Mocht het eind van de middag nog niet geregeld zijn, dan neem ik hierover contact op met mijn rechtsbijstandverzekering.

Naast het feit dat ik mijn telefoon weer normaal wil kunnen gebruiken, verwacht ik op zijn minst een passende tegemoetkoming van jullie. Dit kost mij namelijk veel tijd (steeds bellen en mailen), ik kan belangrijke telefoontjes niet plegen, andere mensen moet ik bellen via Whatsapp (wat meer dataverbruik als gevolg heeft) en bedrijven kan ik überhaupt niet bellen zo.

Ik verneem graag zo snel mogelijk een reactie.

Bedankt alvast!

Groet,
Mariska van Oeffelen
7 Reacties 7
MariskaO86
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Overigens heb ik nu ook niet meer de mogelijkheid om jullie klantenservice te bellen!
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hallo Mariska.
Jeetje dat zijn een hoop vervelende dingen op een rij het is een veel gehoorde klacht dat niet alle medewerkers van Vodafone klantenservice even netjes zijn met hun klanten.
Ik heb een tip, ik zelf bel allang niet meer met de klantenservice ik heb gemerkt dat je erg lang moet wachten vaak meerdere keren wordt doorverbonden en het beloofde dan toch niet gedaan wordt.
Wat veel sneller gaat en vaak ook vriendelijker is, is over de chat via je my Vodafone, ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Gr..
Pred..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi @Mariska086

Het is absoluut niet de bedoeling dat collega's van de klantenservice onvriendelijk zijn etc. naar klanten! Namens Vodafone mijn excuses hiervoor.
Vanuit hier heb ik helaas geen inzicht in gegevens. Hierdoor kan ik ook niet zien wie dit is geweest etc.
Ik begrijp uit je bericht dat je nog steeds geblokkeerd bent. Heb je al eens geprobeerd om een ander netwerk te selecteren en dan terug te zetten? Op dit moment werken we met man en macht eraan om het op te lossen zodat nummers weer gedeblokkeerd worden.
Mooie tip van PredRob, misschien bevalt de chat beter. Je mag ons trouwens ook altijd een bericht sturen via Facebook of Twitter.
MariskaO86
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
PredRob Bedankt voor je reactie. Tot nu toe nog steeds helemaal niets opgeschoten, ook niet via de chat helaas.

Steven Niets werkt helaas. Via de chat kom ik ook niet verder en krijg ik domme antwoorden op mijn vragen, waar ik helemaal niets mee kan. Al met al kan ik nog steeds niet bellen en dat gaat nu echt problemen opleveren voor mij. Kun je me alsjeblieft verder helpen??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb via de Community niet de mogelijkheid om in onze systemen het een en ander te controleren. Dit is wegens privacy redenen Mariska007
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, hiervoor zijn klantsystemen nodig. Via de Community geen toegang tot deze systemen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic