Patricia Padden

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox EU extra data

Sinds een tijdje hebben wij een Red Together abonnement. Nu kwamen wij er achter dat we elke maand betalen voor extra data eu. Vreemd, want we hebben samen 160 Gb…..Op de nota staat het zelfs meerdere keren per maand. Uitzetten lukt niet. Afgelopen maand weer gedaan, stond keurig een melding dat het per 30 september uit zou staan, maar nu staat het in oktober ook al weer aan. Vanmorgen weer een poging gedaan, om 7.30 staat het uit! Gelukt zou je denken…..om 17.34 staat het weer aan…...Zijn wij de enigen met dit probleem?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi@Patricia Paddenburg 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Staat daar echt Extra Data EU of staat daar Alles in 1 Wereld BloX?
Voor die laatste hoef je natuurlijk niet te betalen, tot je buiten de EU komt. Dat is een bescherming vanuit Vodafone zodat mensen het niet vergeten om aan te zetten. Uiteraard kan je deze zelf wel uitzetten via My Vodafone app of online via My Vodafone.

Gaat het hier nu toch om extra data, waarvan de nota of niet duidelijk is of toch teveel in rekening brengt, dan kan je beter even de klantenservice van Vodafone, bellen en/of een chat te starten

 

Je kan ook een prive bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je verder raadplegen. Dit kunnen wij als klanten onder elkaar op deze Community niet. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en wat de oplossing is/was.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi@Patricia Paddenburg 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Staat daar echt Extra Data EU of staat daar Alles in 1 Wereld BloX?
Voor die laatste hoef je natuurlijk niet te betalen, tot je buiten de EU komt. Dat is een bescherming vanuit Vodafone zodat mensen het niet vergeten om aan te zetten. Uiteraard kan je deze zelf wel uitzetten via My Vodafone app of online via My Vodafone.

Gaat het hier nu toch om extra data, waarvan de nota of niet duidelijk is of toch teveel in rekening brengt, dan kan je beter even de klantenservice van Vodafone, bellen en/of een chat te starten

 

Je kan ook een prive bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je verder raadplegen. Dit kunnen wij als klanten onder elkaar op deze Community niet. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en wat de oplossing is/was.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega’s @Patricia Paddenburg? Is de factuur nu duidelijk voor je?

Patricia Padden
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja inmiddels contact gehad voor de 10e keer of zo….maandag was dat. Ik zou binnen vijf werkdagen en reactie ontvangen. Tot nu to nog niets. Ze hebben een case aangemaakt, want er klopt iets echt niet.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dan hoor ik heel graag van je wat hier uitkomt @Patricia Paddenburg en wat de oorzaak was. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Zullen we dit topic nog open laten @Patricia Paddenburg of kunnen we het sluiten? 

Patricia Padden
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het is nog steeds niet opgelost. Ik hoor helemaal niets van Vodafone.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Patricia Paddenburg 

Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privébericht, dan kijk ik eens met je mee naar het onderzoek, de kosten etc.

Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie?

- Voorletters en achternaam

- Adres

- Postcode

- 06-nummer

- Geboortedatum

- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Dankjewel alvast!

 

Groet,
Steven

Patricia Padden
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan dat in een prive bericht? doe dat liever niet in een openbare chat.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je mag dit inderdaad in een privebericht aan mij sturen zoals ik aangaf 🙂 @Patricia Paddenburg 
De gegevens hoeven inderdaad niet openbaar te staan! Dit willen wij ook niet :).

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb even het een en ander geprobeerd, maar hij blijft inderdaad zichtbaar. Ik heb daarnaast ook geschakeld met de technische dienst. Helaas is er nog geen oplossing. Zij zijn hiermee bezig. Zodra er meer bekend is, zullen zij dit terug koppelen.

Betreft de kosten, stuur mij even een bericht als de volgende factuur klaar staat. Mochten de kosten vermeld staan, dan zal ik ze natuurlijk crediteren voor je @Patricia Paddenburg 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic