Malakin

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bol.com geeft aan dat Vodafone in België zit.

Bol geeft aan dat ik vanuit België op het internet zit. Terwijl het hoofdkantoor in maastricht zit. Kan ik via een kantoor lopen dat meer in de buurt van Rotterdam zit?

Nee, ik ga geen vpn nemen voor isp data.
Zal deze melding ook aangeven bij bol.
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Malakin
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je vraag is me niet helemaal duidelijk maar ik denk dat je in Nederland zit, net bij de grens, en je wilt iets bestellen bij Bol.com en die zegt dat je in België zit? Mocht dat het zijn dan zou ik eens kijken naar de provider die je in beeld hebt. Kan het niet zo zijn dat je op het netwerk zit van België omdat die toevallig sterker is dan het Nederlandse netwerk Vodafone?

Ga naar je Instellingen en dan naar Mobiel (netwerk). Kijk daar even of je wel op het Nederlandse netwerk van Vodafone zit. Zo niet, dan even handmatig deze omzetten naar Vodafone NL. Daar heb je geen VPN voor nodig 🙂

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
Malakin
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit idd in Nederland. Maar dan zuid Holland. Rotterdam. Als ik het goed begreep is er iets van ziggo overgenomen naar Vodafone. Als ik whatsmy op doe. Dan zit ik waarschijnlijk via een van in maastricht. Daarop zegt bol.com dat ik in België zit. Best vervelend. Aangezien ik een Nederlander ben ^^.
Vandaar mijn vraag. Heeft Vodafone niks verder in Nederland zitten.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik denk dat toch Bol.com een foutje maakt.
Aangezien je via je mobiele data niets hebt aan whatsmy of iets. Je zit op masten en deze zijn weer verbonden via Vodafone. Beetje vreemd verhaal eigenlijk en ik kan je daar verder niet mee helpen.

Het best wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten. Maar je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter om daar eens te vragen of ze je misschien verder kunnen helpen.

Maar ik denk eerder dat Bol.com een fout maakt. Want Maastricht is voor mij nog geen België 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact gehad met onze klantenservice @Malakin? Dat het hoofdkantoor in Maastricht zit heeft inderdaad niks te maken met welke mast jouw telefoon gebruikt voor netwerk.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic