Siny1953

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

buitenland

ik ga 2 weken naar curacao. Kan ik mijn spelletjes spelen ? Moet mijn roaming uit ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Siny1953
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Curaçao valt niet onder je normale databundel dus alles wat je daar gebruikt moet je extra voor betalen. Daarom is het aan te raden om je roaming uit te zetten en te zorgen dat je geen data gebruikt. Uiteraard kan je wel spelletjes blijven doen die GEEN gebruik hoeven te maken van internet. Doe je dit wel dan zou je eventueel via Wifi op internet kunnen maar let wel op als je gebruik maakt van open Wifi punten. Die zijn niet altijd even veilig!!

Wil je in Curaçao toch nog op internet dan kan je via Vodafone een BloX aanschaffen. Dit is de Alles in 1 Wereld Blox. Voor meer informatie kan je kijken op deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/voordeel-buiten-europa.shtml

In ieder geval heel veel plezier en maak er 2 leuke weken van!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Siny1953
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Curaçao valt niet onder je normale databundel dus alles wat je daar gebruikt moet je extra voor betalen. Daarom is het aan te raden om je roaming uit te zetten en te zorgen dat je geen data gebruikt. Uiteraard kan je wel spelletjes blijven doen die GEEN gebruik hoeven te maken van internet. Doe je dit wel dan zou je eventueel via Wifi op internet kunnen maar let wel op als je gebruik maakt van open Wifi punten. Die zijn niet altijd even veilig!!

Wil je in Curaçao toch nog op internet dan kan je via Vodafone een BloX aanschaffen. Dit is de Alles in 1 Wereld Blox. Voor meer informatie kan je kijken op deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/voordeel-buiten-europa.shtml

In ieder geval heel veel plezier en maak er 2 leuke weken van!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de informatie van Energieboy duidelijk @Siny1953? Fijn verblijf in Curaçao in ieder geval.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic