PHvL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

buitenlandse rechtspersson

Is het mogelijk een Vodafone abonnement af te sluiten op naam van een buitenlandse rechtspersoon? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @PHvL 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Ik heb informatie gevonden van Steven, een medewerker van Vodafone, en die zegt het volgende:
Het is mogelijk om een abonnement aan te vragen bij Vodafone met een andere nationaliteit. Dit kan met een buitenlands paspoort. Dit is alleen mogelijk met een Sim only. 

Het is mogelijk om ook een abonnement af te sluiten met toestel. Dit kan met:

  • Buitenlands Paspoort EU/EER indien voorzien van IND-Sticker 
  • Buitenlands Paspoort EU/EER met bankpas** ouder dan 6 maanden 

Buitenlandse ID-kaarten worden helaas niet geaccepteerd.


Hopende dat je hier iets aan hebt en anders zou je nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook  of Twitter. Deze mensen kunnen je misschien nog verder helpen maar ik verwacht dat dit wel het antwoord is op je vraag. 

Na de kerst zal er weer een medewerker aanwezig zijn die je bericht zal oppakken, indien nodig. Maar voor nu verwacht ik wel dat dit zo duidelijk is. Veel plezier en hopende dat je hiermee klant kan/wil worden bij Vodafone. Fijne feestdagen gewenst!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @PHvL 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Ik heb informatie gevonden van Steven, een medewerker van Vodafone, en die zegt het volgende:
Het is mogelijk om een abonnement aan te vragen bij Vodafone met een andere nationaliteit. Dit kan met een buitenlands paspoort. Dit is alleen mogelijk met een Sim only. 

Het is mogelijk om ook een abonnement af te sluiten met toestel. Dit kan met:

  • Buitenlands Paspoort EU/EER indien voorzien van IND-Sticker 
  • Buitenlands Paspoort EU/EER met bankpas** ouder dan 6 maanden 

Buitenlandse ID-kaarten worden helaas niet geaccepteerd.


Hopende dat je hier iets aan hebt en anders zou je nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook  of Twitter. Deze mensen kunnen je misschien nog verder helpen maar ik verwacht dat dit wel het antwoord is op je vraag. 

Na de kerst zal er weer een medewerker aanwezig zijn die je bericht zal oppakken, indien nodig. Maar voor nu verwacht ik wel dat dit zo duidelijk is. Veel plezier en hopende dat je hiermee klant kan/wil worden bij Vodafone. Fijne feestdagen gewenst!

PHvL
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank, ik was niet benieuwd naar de regels voor buitenlandse natuurlijke personen, maar die voor buitenlandse rechtspersonen (bijv. een bv in een ander EU-land). 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Voor zakelijke vragen kunt u contact opnemen met de zakelijke klantenservice van Vodafone. Dit is voor particulieren. Via de website van Vodafone kan je klikken op zakelijk en daar kan je je laten terug bellen, zelf een bel afspraak maken of chatten met de klantenservice. 

Die kunnen je daar meer over melden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @PHvL en wat is hier uitgekomen? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas nog niks van je vernomen. Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic binnenkort gesloten @PHvL.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic