Beantwoord

Bundel aanzetten via My Vodafone app

  • 29 december 2018
  • 3 reacties
  • 347 Bekeken

Halllo, ik wilde in de My Vodafone app een bundel aanzetten. Maar dat lukt al een paar weken niet! Ik kreeg het volgende bericht van jullie via sms:
Vodafone info: Door een technische storing kunnen wij uw opdracht niet verwerken. Probeert u het later nog eens.

en dit dus al een paar weken lang, erg vervelend!
icon

Beste antwoord door Energieboy 29 december 2018, 17:54

Hoi @Fay Maes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, dit is heel erg vervelend. Via de Community is het niet op te lossen. Wat je zou kunnen doen is de klantenservice van Vodafone bellen of door een chat te starten. Lukt dit niet dan kan je een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Deze mensen kunnen kijken wat er met je nummer aan de hand is en misschien een reset geven.

Je zou zelf nog even kunnen kijken door je simkaart uit te toestel te halen, 10 minuten uitzetten, simkaart er weer in en dan aanzetten. En wat je nog kan doen is de app verwijderen en opnieuw installeren. Maar je kan ook even kijken of je via je computer kan inloggen via My Vodafone en zien of het dan wel lukt.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Fay Maes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, dit is heel erg vervelend. Via de Community is het niet op te lossen. Wat je zou kunnen doen is de klantenservice van Vodafone bellen of door een chat te starten. Lukt dit niet dan kan je een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Deze mensen kunnen kijken wat er met je nummer aan de hand is en misschien een reset geven.

Je zou zelf nog even kunnen kijken door je simkaart uit te toestel te halen, 10 minuten uitzetten, simkaart er weer in en dan aanzetten. En wat je nog kan doen is de app verwijderen en opnieuw installeren. Maar je kan ook even kijken of je via je computer kan inloggen via My Vodafone en zien of het dan wel lukt.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
Is het gelukt met bovenstaande tips?
Reputatie 6
Geen reactie, topic is gesloten.