Fay Maes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bundel aanzetten via My Vodafone app

Halllo, ik wilde in de My Vodafone app een bundel aanzetten. Maar dat lukt al een paar weken niet! Ik kreeg het volgende bericht van jullie via sms:
Vodafone info: Door een technische storing kunnen wij uw opdracht niet verwerken. Probeert u het later nog eens.

en dit dus al een paar weken lang, erg vervelend!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Fay Maes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, dit is heel erg vervelend. Via de Community is het niet op te lossen. Wat je zou kunnen doen is de klantenservice van Vodafone bellen of door een chat te starten. Lukt dit niet dan kan je een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Deze mensen kunnen kijken wat er met je nummer aan de hand is en misschien een reset geven.

Je zou zelf nog even kunnen kijken door je simkaart uit te toestel te halen, 10 minuten uitzetten, simkaart er weer in en dan aanzetten. En wat je nog kan doen is de app verwijderen en opnieuw installeren. Maar je kan ook even kijken of je via je computer kan inloggen via My Vodafone en zien of het dan wel lukt.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Fay Maes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, dit is heel erg vervelend. Via de Community is het niet op te lossen. Wat je zou kunnen doen is de klantenservice van Vodafone bellen of door een chat te starten. Lukt dit niet dan kan je een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Deze mensen kunnen kijken wat er met je nummer aan de hand is en misschien een reset geven.

Je zou zelf nog even kunnen kijken door je simkaart uit te toestel te halen, 10 minuten uitzetten, simkaart er weer in en dan aanzetten. En wat je nog kan doen is de app verwijderen en opnieuw installeren. Maar je kan ook even kijken of je via je computer kan inloggen via My Vodafone en zien of het dan wel lukt.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het gelukt met bovenstaande tips?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic