Beantwoord

Combineren Vodafone Accounts

  • 30 april 2019
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Beste Vodafone, wij hebben thuis 4 Vodafone accounts, 1 zakelijk, die kan niet gecombineerd worden in de Vodafone App, maar 3 prive accounts. Van deze 3 zijn er 2 gekoppeld en de derde heeft een eigen Mijn Vodafone account. Hierdoor kan de derde niet profiteren van Ziggo voordeel (dubbele data). Hoe los ik dit op? Bijgaand de 2 account. Hoor graag hoe we dit kunnen oplossen. Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Steven 30 april 2019, 19:17

Het koppelen van de accounts staat los van de extra's @MarianneBark
van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven.
Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet. Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in My Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten) of €2,50 korting ( €2,50 korting: Start En Red Together abonnement na Maart 2019).

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je dit ook terug in my Vodafone op de factuur en bij je tegoed.

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Het koppelen van de accounts kan via de website. Door daar in te loggen, kun je een gebruiker uitnodigen. Mocht dat niet lukken dan kunnen wij dit voor je doen. We kunnen dan evt het derde account verwijderen. Kun je ons een berichtje sturen via Facebook, Twitter of de chat?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Het koppelen van de accounts staat los van de extra's @MarianneBark
van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven.
Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet. Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in My Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten) of €2,50 korting ( €2,50 korting: Start En Red Together abonnement na Maart 2019).

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je dit ook terug in my Vodafone op de factuur en bij je tegoed.

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Het koppelen van de accounts kan via de website. Door daar in te loggen, kun je een gebruiker uitnodigen. Mocht dat niet lukken dan kunnen wij dit voor je doen. We kunnen dan evt het derde account verwijderen. Kun je ons een berichtje sturen via Facebook, Twitter of de chat?
Heb je hier nog vragen over @MarianneBark?
Topic gesloten.