Niet van toepassing

commercial

Beste,

ik zou graag met iemand van jullie reclame afdeing willen spreken over een vraag die ik liever niet openbaar stel.

Hartelijke groet,

Roy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Royalization
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml

En anders moet je wachten op een moderator. Maar direct contact leggen met de afdeling is niet mogelijk. Er komt wel een moderator langs, moet je anders op wachten en anders de link hier boven gebruiken.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Royalization
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml

En anders moet je wachten op een moderator. Maar direct contact leggen met de afdeling is niet mogelijk. Er komt wel een moderator langs, moet je anders op wachten en anders de link hier boven gebruiken.
topicstarter
Niet van toepassing
Hi Energieboy,

Schiet mij maar lek. Eerst via de chat gevraagd. Kreeg ik een email adres van de persafdeling. Vervolgens de mail gestuurd en na anderhalve week nog steeds geen reactie. Vandaag tot 3 x toe klantenservice gebeld en bij elkaar meer als een half uur in de wacht gezet. Uiteindelijk hebben zij mij naar hier toe verwezen en krijg ik nu het advies om met de klantenservice contact op te nemen. Zal het ooit nog gaan lukken?
Groetjes
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Geen idee of dat ooit nog gaat lukken. Ik zou zeggen, gebruik de mail op de website en dan komt het vast op de juiste afdeling uit. Maar je kan ook wachten op Steven, hij is moderator hier bij Vodafone en misschien dat hij je kan helpen. Weet alleen niet wanneer hij weer online is om je te helpen. Daarvoor moet je dan even geduld hebben. Wie weet dat hij het wel op een juiste afdeling kan krijgen als je met hem een PM bericht hebt gehad.

Maar even afwachten dan, misschien is dat beter. Je vraag klinkt overigens wel heel erg serieus, als ik zo vrij mag zijn om dit te zeggen. Dus ze moeten daar dan wel iets aan doen, lijkt me 😉
topicstarter
Niet van toepassing
Dank in ieder geval voor de moeite om te reageren. ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Royalization wrote:
Dank in ieder geval voor de moeite om te reageren. ?

Graag gedaan!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, account is verwijderd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic