Beantwoord

contract

  • 18 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

hallo

ik ben sinds kort klant bij vodafone nu heb ik net gezien dat mijn email naam verkeerd geschreven is hoe los ik dit op ūüôą
icon

Beste antwoord door Energieboy 18 augustus 2019, 18:53

Hoi @rilanavermeulen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan dit op meerdere manieren doen. Inloggen via de My Vodafone app of via My Vodafone en dan kijken onder profiel.

Maar je kan natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door deze te bellen of door een chat te starten.

Uiteraard kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Daar kunnen de mensen je ook helpen.

Via de community is dit niet mogelijk omdat dit een klanten helpt klanten community is. Succes en als er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Even met de klantenservice bellen, of een chat starten via de website
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @rilanavermeulen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan dit op meerdere manieren doen. Inloggen via de My Vodafone app of via My Vodafone en dan kijken onder profiel.

Maar je kan natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door deze te bellen of door een chat te starten.

Uiteraard kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Daar kunnen de mensen je ook helpen.

Via de community is dit niet mogelijk omdat dit een klanten helpt klanten community is. Succes en als er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Reputatie 6
Heb je contact met onze klantenservice opgenomen @rilanavermeulen ?
Topic gesloten.