rilanavermeulen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

contract

hallo

ik ben sinds kort klant bij vodafone nu heb ik net gezien dat mijn email naam verkeerd geschreven is hoe los ik dit op ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi rilanavermeulen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan dit op meerdere manieren doen. Inloggen via de My Vodafone app of via My Vodafone en dan kijken onder profiel.

Maar je kan natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door deze te bellen of door een chat te starten.

Uiteraard kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Daar kunnen de mensen je ook helpen.

Via de community is dit niet mogelijk omdat dit een klanten helpt klanten community is. Succes en als er nog vragen zijn, stel ze gerust.

Bekijk in context

4 Reacties 4
BvanWijk

Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
Even met de klantenservice bellen, of een chat starten via de website
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi rilanavermeulen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan dit op meerdere manieren doen. Inloggen via de My Vodafone app of via My Vodafone en dan kijken onder profiel.

Maar je kan natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door deze te bellen of door een chat te starten.

Uiteraard kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Daar kunnen de mensen je ook helpen.

Via de community is dit niet mogelijk omdat dit een klanten helpt klanten community is. Succes en als er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact met onze klantenservice opgenomen rilanavermeulen ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic