hennyvanegmond

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Contract eerder laten beginnen

Dag
ik ben overgestapt van KPN naar Vodafone zakelijk. Nu gaat het contract in op 9 april maar dan zit ik ergens in de jungle in een ver buitenland. Kan ik de simkaart dan al eerder laten activeren, zodat ik deze alleen hoef te vervangen in het toestel.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi hennyvanegmond
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zou even contact op kunnen nemen net de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen je uitleggen wat je moet doen.

Normaal gezien krijg je al eerder je nieuwe SIMkaart van vodafone en als je er een toestel bij hebt genomen ook. Je kan je KPN SIMkaart voor nu in je nieuwe toestel stoppen (of gewoon in je oude toestel laten) en zodra KPN je geen bereik meer geeft stop je je nieuwe Vodafone SIMkaart in je “nieuwe” toestel. Als je je SIMkaart maar bij je hebt.

Is dat niets, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je helpen om de datum eventueel aan te passen. Lukt het bellen niet, neem dan contact op door een chat te starten met de klantenservice.

Succes en alvast heel veel plezier in de Jungel ??

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi hennyvanegmond
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zou even contact op kunnen nemen net de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen je uitleggen wat je moet doen.

Normaal gezien krijg je al eerder je nieuwe SIMkaart van vodafone en als je er een toestel bij hebt genomen ook. Je kan je KPN SIMkaart voor nu in je nieuwe toestel stoppen (of gewoon in je oude toestel laten) en zodra KPN je geen bereik meer geeft stop je je nieuwe Vodafone SIMkaart in je “nieuwe” toestel. Als je je SIMkaart maar bij je hebt.

Is dat niets, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je helpen om de datum eventueel aan te passen. Lukt het bellen niet, neem dan contact op door een chat te starten met de klantenservice.

Succes en alvast heel veel plezier in de Jungel ??
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact gehad met onze klantenservice hennyvanegmond ?
hennyvanegmond
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
dag Sharon, inderdaad. Zij hebben aangegeven dat de sim al geactiveerd is en dat ik hem gewoon kan verwisselen in Azië. Bij voldoende bereik zou de telefoon het daarna gewoon weer moeten doen.

Dank.
Henny
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic